رئیس مرکز بهداشت اندیمشک:
رئیس شبکه بهداشت اندیمشک گفت: پنج پست امداد باهدف خدمت به شهروندان، راهیان نور و مهمانان نوروزی در مناطق اندیمشک راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۷۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 16 March 2018

توفیق عنافچه عنوان کرد: کلیه نیروهای درمانی شبکه بهداشت اندیمشک آماده خدمت‌رسانی به شهروندان، راهیان نور و مهمانان نوروزی هستند.

وی افزود: در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان اندیمشک یک پایگاه امداد و نجات در شاهزاده‌ احمد باهدف خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران امام‌زاده در روزهای تعطیل نوروز ۹۷ تا پایان تعطیلات نوروزی مستقر می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت اندیمشک گفت: پنج پست امداد باهدف خدمت به شهروندان، راهیان نور و مهمانان نوروزی در مناطق شهرستان اندیمشک راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی پنج پست امداد در شهرستان اندیمشک گفت: با توجه به حجم تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان و برای خدمت‌رسانی مطلوب به مهمانان و راهیان نور در پل زال، شهر بیدروبه، تک تکاب، پارک دولت و شهدای گمنام نیروهای امدادی آماده خدمت‌رسانی به زائرین راهیان‌ نور و مهمانان نوروزی هستند.

عنافچه اظهار کرد: بر اساس دستور عمل کلیه نیروهای درمانی و امدادی شبکه بهداشت از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین‌ماه هم‌زمان با آغاز موج اول سفرهای نوروزی همکاران در حالت آماده‌باش هستند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار