امام‌جمعه بندر ماهشهر:
امام‌جمعه بندر ماهشهر بابیان اینکه ملی شدن صنعت نفت نقطه عطفی در تاریخ ملت عظیم ایران است، گفت: هر جا ملت متحد شد و ایستادگی کرد نتیجه مطلوب و مثبت گرفت.
کد خبر: ۵۸۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 16 March 2018

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به تقارن نخستین روز سال نو با سالروز شهادت امام هادی (ع) اظهار کرد: اولین روز سال نو مصادف است با شهادت امام هادی (ع) و باید حرمت این روز را نگه‌داریم.

وی در ادامه به سالروز رحلت یادگار امام اشاره کرد و افزود: یادگار امام (ره) از ابتدای نهضت به‌عنوان یک سرباز ولایت و انقلاب و اسلام در کنار زعیم و رهبر انقلاب بود و تمام عمرش را وقف مرجعیت و نظام کرد.

خطیب جمعه بندر ماهشهر با گرامیداشت 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت، بیان کرد: روز ملی شدن صنعت نفت، نقطه عطفی در تاریخ ملت عظیم ایران است. هر جا ملت متحد شد و ایستادگی کرد نتیجه مطلوب و مثبت گرفت.

غبیشاوی با اشاره به فرجام برجام، گفت: در موضوع هسته‌ای چون مقداری کوتاه آمدیم دشمن گستاخ‌تر شد و تصمیم داشت در مورد مراکز تسلیحاتی و تصمیم‌گیری این مملکت دخالت کند، اما ولی‌فقیه ایستاد و جواب دندان‌شکن به آن‌ها داد. باید از ملی شدن صنعت نفت به‌عنوان یک درس استفاده کنیم. با ایستادگی و مقاومت می‌توانیم به اهداف خود برسیم.

وی در ادامه به حادثه تیراندازی در بندر امام و قتل برادر خود اشاره کرد و افزود: از دستگاه امنیتی و انتظامی و قضایی شهرستان که در کوتاه‌ترین زمان ممکن عاملان حادثه تیراندازی و قتل اخیر در بندر امام را شناسایی و دستگیر کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام‌جمعه بندر ماهشهر عنوان کرد: مقتول این حادثه بی‌گناه به قتل رسید و قربانی جهل و نادانی و فقر فرهنگی شد. از مسؤولان فرهنگی، فرهیختگان، آموزش‌وپرورش و افراد دارای نفوذ کلام تقاضا می‌کنم در مورد مسائل فرهنگی تلاش بیشتری داشته باشند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار