کد خبر: ۵۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 06 July 2015

مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته و بین‌المللی قرآن کریم در منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس، ابراهیم نصیری اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان با قرائت یوسف الازهری قاری مصری و بین‌المللی قرآن کریم 19 تیرماه محفل انس با قرآن کریم ساعت 10 شب در مسجد امام زمان(عج) جلفا برگزار می‌شود.

وی افزود: محفل انس با قرآن کریم نیز 15 تیرماه جاری در محدوده خداآفرین منطقه آزاد ارس با قرائت استاد موسوی درچه‌ای قاری بین‌المللی قرآن کریم ساعت 10 شب در مسجد خداآفرین برگزار می‌شود.

نصیری یکی از اقدامات انجام شده برای بهره‌مندی حداکثری علاقمندان از کلام الهی را تجهیز مساجد و حسینیه‌ها به لوازم ضروری عنوان کرد و گفت: در این زمینه یک هزار و 500 جلد مصحف قرآن کریم و مفاتیح الجنان در مساجد منطقه توزیع شد.

مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد ارس به هماهنگی‌های پیش از ماه مبارک رمضان با نهادهای نظارتی اشاره کرد و افزود: جلسات لازم با نهادهای نظارتی برای کنترل قیمت و ارائه خدمات مناسب به گردشگران توسط تعدادی از اصناف برگزار شد.

وی گفت: محافل ختم گروهی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان نیز با استقبال عمومی مردم در مساجد این منطقه در حال برگزاری است.

نصیری افزود: به مناسبت ماه ضیافت الهی 500 جلد کتاب تفسیر سوره فرقان در بین کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس توزیع شد و با برگزاری مسابقه‌ای جوایز نقدی و سفر زیارتی به مشهد مقدس به برگزیدگان اهدا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :