در هفتمین روز از تحویل سال نو، استانداری خوزستان شاهد تجمع مدیران مراکز مختلف بهداشت حوزه علوم پزشکی اهواز بود که پس از سه سال فعالیت از کار برکنار شده‌اند.
کد خبر: ۵۸۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ 28 March 2018

در هفتمین روز از تحویل سال نو، استانداری خوزستان شاهد تجمع مدیران مراکز مختلف بهداشت حوزه علوم پزشکی اهواز بود که پس از سه سال فعالیت از کار برکنار شده‌اند.

بر اساس این گزارش، این در حالی است که به گفته یکی از اخراج شدگان در حال حاضر مراکز بهداشت و بیمارستان‌ها در حال بکار گیری نیروی جدید هستند.

یکی از مدیران این مراکز که خواست نامش عنوان نشود، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از سه ماه گذشته (دی‌ماه) درصدد اجرایی کردن دستور اخراج مدیران مراکز بهداشت بودند.

وی افزود: اما به دلایلی از تصمیم خود صرف‌نظر کرد اما در ابتدای سال جدید تصمیم خود را اجرایی کرد.

این مدیر اخراج شده، بابیان اینکه مسئولان حوزه علوم پزشکی اهواز مدعی هستند دستور اخراج کارکنان وزارتی است، بیان کرد: این در حالی است که مدیران مراکز شهرهای شوش و شوشتر از کار خود برکنار نشدند.

یکی دیگر از مدیران مراکز بهداشت اخراج شده، گفت: تصمیم علوم پزشکی بیش از 60 خانوار را از نان خوردن انداخت و درصورتی‌که مشکل ما در استان حل نشود به وزارت بهداشت مراجعه می‌کنیم.

دانشگاه علوم پزشکی اهواز کسی را اخراج نکرده

در این رابطه ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بابیان اینکه 28 اسفند 96 دستورالعملی از وزارت بهداشت دریافت کردیم، عنوان کرد: ماکسی رو اخراج نکردیم و نه از اخراج کسی اطلاع داریم، ضمن اینکه هنوز دستورالعمل را مطالعه نکرده‌ام.

وی با اشاره به نامناسب بودن شرایط کار گفت: ممکن است کارمندان از ترس از دست دادن شغل خود با هر خبری بدون اطلاع از صحت آن واکنش نشان دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تأکید بر اینکه مدیران مراکز بهداشت حوزه علوم پزشکی استخدام ما نیستند و بسیاری از کارها را به بخش خصوصی واگذار کردیم، عنوان کرد: ممکن است وزارت بهداشت به تخصص‌هایی نیاز داشته باشد که نیروی فعلی از آن برخوردار نباشد.

ایذه، باوی، حمیدیه، مسجدسلیمان، سوسنگرد، اندیمشک، رامهرمز، اهواز بهداشت غرب و شرق، ماهشهر و... ازجمله شهرهایی است که نیروهای مراکز بهداشت آن اخراج شدند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار