یک مسئول در سپاه قم:
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: از 24 اسفندماه 96 تا پایان روز هفتم فرودین ماه 97، هشت هزار تن از قم برای بازدید مناطق عملیاتی به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند.
کد خبر: ۵۸۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 28 March 2018

به گزارش تابناک قم،سرهنگ پاسدار ابوالفضل قدیری اظهار داشت: اعزام به راهیان نور در نوروز امسال از 2 طریق اتوبوس و خودروی شخصی صورت گرفت، در همین راستا هفت هزار تن با اتوبوس و یک هزار تن با خودروی شخصی به اردوی راهین نور اعزام شدند.

وی افزود: این اعزام ها در چهار مرحله صورت گرفته است و پیش بینی می شود تا پایان 12 فروردین ماه سال جاری کل اعزام ها به 10 هزار تن برسد.

وی با بیان این که راویان و مبلغان نیز برای راهنمایی زائران به اردوهای راهیان نور اعزام شدند گفت: در هر دستگاه اتوبوس یک راوی و یک مبلغ حضور دارند تا به روایتگری و پاسخگویی در خصوص سوال های مردم بپردازند.

قدیری ادامه داد: معرفی اردوگاه شهید زین الدین اندیمشک، بازدید از منطقه عملیاتی شرهانی، فکه و شلمچه و نیز منطقه عمومی اروند کنار، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوا فضای سپاه در پایگاه شهید حبیب اللهی، حضور در یادمان دوکوهه و شرکت در رزمایش عملیاتی در اردوگاه شهید زین الدین اندیمشک مهمترین برنامه های اردوهای راهیان نور است.

مسئول اردوهای راهیان نور سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی راهیان نور برای کاروان ها، طی چهار روز ارائه می شود.

وی با بیان این که از ابتدای سال گذشته تا 24 اسفندماه، 2 هزار دانشجو به اردوی راهیان نور اعزام شدند گفت: مرحله اول اعزام راهیان نور ویژه دانشجویان بود تا از نزدیک با مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در خوزستان آشنا شوند.

وی با بیان این که سالانه حدود 20 هزار تن از قم به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند تصریح کرد: سالانه در سه مقطع زمانی تابستان، پاییز و اسفند و فروردین اعزام ها صورت می گیرد.

در تابستان 96، سه هزار و 500 تن از قم به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب و در مهرماه نیز پنج هزار و 500 تن از دانش آموزان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار