مدیرکل ثبت احوال خوزستان:
مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: بانک شهر در ایام نوروز ۹۷ در زمینه مشتری مداری و رفع نیازهای آنها عملکرد بسیار خوبی داشته است.
کد خبر: ۵۸۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 29 March 2018
مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: بانک شهر در ایام نوروز ۹۷ در زمینه مشتری مداری  و رفع نیازهای آنها عملکرد بسیار خوبی داشته است.
 
بهنام مریدی اظهار کرد: یکی از مولفه ها و آیتم های بسیار اساسی در صنعت بانکداری مشتری مداری و رفع نیازهای مشتری است.
 
وی با بیان اینکه بانک شهر در ایام نوروز ۹۷ در زمینه مشتری مداری  و رفع نیازهای آنها عملکرد بسیار خوبی داشته افزود: بانک شهر طی چند سالی که از تأسیس آن می گذرد کارنامه مثبتی از خود به جا گذاشته و در مشتری مداری عملکرد بسیار خوبی داشته است.
 
مدیرکل ثبت احوال خوزستان یادآور شد: با وجود اینکه سایر بانک ها در ایام نوروز در تعطیلی به سر می برند اما بانک شهر در تمام ایام تعطیلات باز بوده و با ارائه مطلوب خدمات زمینه کاهش  استرس مردم کاهش و حل مسائل مالی آنها را فراهم کرده است.
 
مریدی تصریح کرد: این خودش در آینده یکی از آیتم های مهم مشتری مداری است و هرچه  توجه و حساسیت بیشتری به این بخش نشان دهد در جذب مشتری موفقیت بیشتری هم به دست می آورد.
 
وی در پایان بیان کرد: در مجموع بانک شهر نسبت به بانک های دیگر فعالیت های خوبی را انجام داده است.
برچسب ها: بانک شهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار