تیم فوتبال فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس موفق شد با یک گل از سد مهمان مشهدی خود یعنی پدیده بگذرد
کد خبر: ۵۸۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ 31 March 2018

تیم فوتبال فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس موفق شد با یک گل از سد مهمان مشهدی خود یعنی پدیده بگذرد و پس از پنج هفته طعم پیروزی را بچشد.
در این دیدار رحیم زهیوی در دقیقه ۷۴ از روی نقطه پنالتی زننده گل فولاد بود تا با واریز شدن سه امتیاز این بازی خانگی به حساب فولاد، شاگردان پورموسوی با ۴۱ امتیاز به رده ششم جدول صعود کنند و هفته‌های پایانی را با امیدواری بیشتری برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کنند.
پدیده نیز با این نتیجه با همان ۲۶ امتیاز در رده دوازدهم جای گرفت اما با نتایج به‌دست آمده در این هفته، خطر سقوط را نیز در نزدیکی‌های خود حس می‌کند.

ترکیب فولاد

حامد لک، عبدالله کرمی، ایوب والی، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، سینا مریدی، علی‌اصغر عاشوری(صابر حردانی)، حسن بیت‌سعید، رحیم زهیوی و فرشاد جانفزا(هیثم هاشمی(میلاد بدرقه))

ترکیب پدیده

سعید جلالی‌راد، محمدرضا خانزاده، محمدحسین مرادمند، سعید صادقی، رضا ناصحی، سالار افراسیابی(میلاد کمندانی)، اکبر صادقی، معین عباسیان، امین قاسمی‌نژاد(محمدرضا خلعتبری)، مهدی مهدی‌خانی(حسین مهربان) و محمد قاضی

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار