رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد:
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به محورهای پرتردد استان در روز سیزدهم فروردین از استقرار و سازماندهی بیش از 160 تیم گشت در محورهای خوزستان از صبح فردا دوشنبه خبر داد.
کد خبر: ۵۸۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 01 April 2018

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به آخرین وضعیت تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی سطح استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به مشاهداتی که در بازدید هوایی امروز از وضعیت ترافیکی جاده‌های ارتباطی استان خوزستان داشتیم، در حال حاضر ترافیک خروجی از خوزستان بسیار پرحجم است که نشان می‌دهد مسافران نوروزی در حال بازگشت به شهرهای خود در استان‌های دیگر هستند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون حجم ترافیک ورودی به محورهای خوزستان بار بسیار سبکی دارد. خوشبختانه در حال حاضر تردد در تمام مسیرها و جاده‌های ارتباطی استان به جز محور مسدود شوش-فتح‌المبین بدون مشکل در حال انجام است‌.

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم برای کنترل وضعیت ترافیکی جاده‌های ارتباطی استان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین انجام شده است، تصریح کرد: از امروز تردد ممنوعیت تردد کامیون و تریلر در کلیه محورهای مواصلاتی استان اعمال شد که این محدودیت ترافیکی تا پایان روز سیزدهم فروردین ادامه دارد.

دولتشاهی ادامه داد: بنا بر پیش‌بینی‌های ما فردا شاهد ترافیک سنگینی در محورهای ملاثانی-مسجدسلیمان و شوشتر، جاده بهبهان، محورهای منتهی به پارک جنگلی گمبوعه و جاده پیان در محور ایذه-دهدز خواهیم بود که از روزهای گذشته تمامی هماهنگی‌های لازم برای کنترل ترافیک در این محورها انجام گرفته است.

وی عنوان کرد: بیش از 160 تیم گشت پلیس راه از صبح فردا در محورهای پرتردد استان خوزستان مستقر و سازماندهی می‌شوند تا بتوانیم وضعیت ترافیکی در این محورها را تعدیل کنیم.

رئیس پلیس راه خوزستان خطاب به مسافران نوروزی توصیه کرد: با توجه به اینکه فرصت روزهای چهاردهم و پانزدهم را در اختیار دارید به هیچ وجه برای بازگشت به منازل خود عجله نکنید و بازگشت خود را به آخرین ساعات باقیمانده از تعطیلات نوروزی موکول نکنید.

دولتشاهی گفت: همچنین هیچ فردی اجازه حمل مسافر با وسایل نقلیه سنگین را ندارد. مسافران محترم نوروزی از وسایل نقلیه سنگین برای حمل و نقل مسافر استفاده نکنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: پلیس راه ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار