رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان خبر داد:
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از انجام 17 هزار و 514 مورد ماموریت توسط مراکز فوریت‌های پزشکی سراسر استان از 25 اسفند ماه تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۵۸۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ 01 April 2018

شهیار میرخشتی اظهار کرد: از بیست و پنجم اسفندماه 96 با آغاز اجرای طرح نوروزی اورژانس تا ساعت 8 صبح امروز(دوازدهم فروردین ماه) مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در سطح استان 9 هزار و 580 مورد ماموریت مشتمل بر 2 هزار و 364 مورد ماموریت تصادفی و 7 هزار و 216 مورد ماموریت غیرتصادفی انجام دادند.

وی ادامه داد: در این مدت 4 هزار و 140 مصدوم سوانح تصادفی و غیرتصادفی یا بیمار توسط مراکز فوریت‌های پزشکی تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان تصریح کرد: از 25 اسفندماه سال گذشته تا ساعت 8 صبح امروز 2 هزار و 528 زائر از خدمات دو درمانگاه مستقر در یادمان‌های طلائیه و شهدای هویزه بهره‌مند شدند. همچنین در این ایام ایستگاه‌های سلامت اورژانس مستقر در ورودی‌های استان به یک هزار و 227 نفر از مسافران نوروزی خدمات‌رسانی کردند.

میرخشتی عنوان کرد: از زمان ‌آغاز طرح نوروزی اورژانس، کلیه مراکز فوریت‌های پزشکی سراسر استان 17 هزار و 514 مورد ماموریت مشتمل بر 4 هزار و 344 مورد ماموریت تصادفی و 13 هزار و 170 مورد ماموریت غیرتصادفی انجام و طی این ماموریت‌ها در مجموع 7 هزار و 433 مصدوم یا بیمار را به مراکز درمانی انتقال دادند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار