فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور:
فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور گفت: روزانه بالغ‌بر 3 هزار نفر از نمایشگاه‌ها و یادمان‌های ارتش در استان خوزستان بازدید کردند.
کد خبر: ۵۸۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵ 03 April 2018

امیر علی ظریفی یگانه بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در اهواز با اشاره به حضور زائران سرزمین نور در یادمان‌های دفاع مقدس اظهار کرد: روزانه بالغ‌بر 3 هزار نفر از نمایشگاه‌ها و یادمان‌های ارتش در استان خوزستان بازدید کردند.

وی افزود: نمایشگاه‌ها و یادمان‌های آب تیمور، دهلاویه، چذابه، رمضان در ایام راهیان نور برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی مطلوبی را برای کاروان‌های راهیان نور مهیا کردند.

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور گفت: امسال در تمامی نمایشگاه‌ها و یادمان‌ها برنامه‌های جدیدی را نسبت به سال‌های گذشته ایجاد کردیم. در نمایشگاه آب تیمور تجهیزات نظامی و فرهنگی بیشتری را مرد استفاده قرار دادیم.

وی بیان کرد: از دیگر فعالیت‌های ستاد راهیان نور ارتش استقرار غرفه هوانیروز و تجهیزاتی از پدافند هوایی در یادمان دهلاویه بود که بازدیدکننده‌ها بتوانند از نزدیک با دستاوردهای ارتش آشنا شوند.

شریفی یگانه گفت: از دیگر برنامه‌های ستاد راهیان نور ارتش اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران به یادمان‌های دفاع مقدس در استان خوزستان و استان کرمانشاه بود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار