رئیس مرکز اورژانس خوزستان خبر داد:
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از انجام 20 هزار و 850 مأموریت اورژانس در قالب طرح امداد نوروزی اورژانس استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 04 April 2018

دکتر شهیار میرخشتی اظهار کرد: از بیست و پنجم اسفندماه 96 تا سیزدهم فروردین‌ماه امسال که طرح امداد نوروزی مرکز مدیریت و حوادث و فوریت‌های پزشکی استان به اجرا گذاشته شد، مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی تابعه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سطح استان در مجموع 11 هزار و 339 مورد مأموریت مشتمل بر 8468 مأموریت‌ غیرتصادفی و 2871 مورد مأموریت تصادفی انجام دادند.

وی ادامه داد: طی این مأموریت‌ها 4934 نفر از مصدومین حوادث و سوانح تصادفی و غیرتصادفی و سایر موارد توسط مراکز فوریت‌های پزشکی تابعه این دانشگاه به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پرزشکی خوزستان عنوان کرد: همچنین از بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین‌ماه سال جاری، 2584 نفر از زائران یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان از خدمات دو درمانگاه مستقر در یادمان‌های طلائیه و شهدای هویزه بهره‌مند شدند. همچنین در این ایام ایستگاه‌های سلامت مستقر در ورودی‌های استان به یک هزار و 396 نفر خدمت‌رسانی کردند.

میرخشتی بیان کرد: طی مدت زمان اجرای طرح امداد نوروزی اورژانس، کلیه مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سراسر استان، 20 هزار و 850 مورد مأموریت شامل 15 هزار و 464 مورد مأموریت غیرتصادفی و 5386 مورد مأموریت تصادفی به انجام رساندند و در این مأموریت‌ها 8907 مصدوم و بیمار را به مراکز درمانی انتقال دادند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اورژانس ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار