استاندار و برخی مسئولان استان با اولیای جانباختگان قهوه‌خانه نوارس اهواز نشستی برگزار کردند.
کد خبر: ۵۸۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ 05 April 2018

شامگاه چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه نشست اولیای جانباختگان حادثه آتش سوزی اخیر در اهواز با استاندار خوزستان در مهمانسرای استانداری برگزار شد.


در این نشست که با حضور جواد کاظم نسب الباجی و علی ساری نمایندگان اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، خون میرزایی سرپرست فرمانداری اهواز، کریمی کیا مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری و جواد سعیدی استاد دانشگاه و از نخبگان جامعه عرب برگزار شد، حضار از جمله تعدادی از اولیای جانباختگان حادثه آتش سوزی اخیر در اهواز بیاناتی در خصوص ضرورت انجام تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز حوادث مشابه و ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز قشر جوان در منطقه کوی علوی اهواز داشتند.


در ادامه این نشست استاندار خوزستان با ابراز همدردی با خانواده های قربانیان حادثه دلخراش آتش سوزی اخیر در اهواز از صبر و بردباری آنان و درایت و مدیریت بزرگان طوایف و خانواده های داغدیده در جریان این حادثه غم انگیز تقدیر و تشکر کرد.


غلامرضا شریعتی عنوان کرد: انشاالله با کمک همه مسئولان برای بهبود وضعیت منطقه و رفع مشکلات آن تلاش خواهیم کرد.

 بامداد روز چهاردهم فروردین ماه جوانی ۱۷ ساله در پی خصومت شخصی با صاحب یک قهوه خانه در منطقه کوی علوی اهواز مبادرت به آتش زدن مغازه وی کرد که متاسفانه این حادثه منجر به مرگ ۱۱ نفر از افراد حاضر در این قهوه خانه شد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار