معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از حضور بیش از ۳۵۵ هزار نفر در امامزادگان و بقاع متبرکه این استان در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 07 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام مهدی توسلی ، با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در ۳۴ بقعه و امامزاده شاخص استان کرمانشاه در ایام نوروز اظهارکرد: نوروز امسال ۳۵۵ هزار و ۵۴۴ نفر از امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه بازدید کردند.

توسلی افزود: نوروز امسال همچنین ۹۳ هزار و ۴۳۴ نفر از زائرین در زائرسرا‌ها و اقامتگاه‌های موقت امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه اسکان پیدا کردند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه سپس با اشاره به اجرای مراسم تحویل سال در ۱۹ امامزاده و بقعه شاخص استان، گفت: در طول اجرای طرحآرامش بهاری در نوروز بیش از ۱۲۲ هزار نفر از غرفه‌های مختلف برپا شده در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه بازدید کردند.

توسلی با اشاره به حضور ۷۵ مبلغ اعزامی از قم در بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه در طول اجرای طرح آرامش بهاری، گفت: سال گذشته تعداد این مبلغین ۲۰ نفر بودهاست.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در نوروز امسال ۳۰۴۰ نفر خادم ثابت و افتخاری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه حضورپیدا کردند.

وی با بیان اینکه امامزاده باقر بیستون (ع) بیشترین زوار را در نوروز امسال داشت، گفت: پس از آن امامزاده احمد (ع) شهرستان سنقروکلیایی، امامزاده ابراهیم (ع) طاق‌بستان، بقعهاحمدبن اسحاق سرپل‌ذهاب و امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان کنگاور بیشترین زوار را داشتد.

وی سپس با بیان اینکه نوروز سال گذشته ۲۰ امامزاده و بقعه متبرکه مجری طرح ارامش بهاری در استان کرمانشاه بودند، گفت: نوروز سال گذشته اندکی بیش از ۱۰۰ هزار نفر درآستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اضافه کرد: طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفند در بقاع متبرکه استان کرمانشاه آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ادامهپیدا کرد.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار