امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه رونق تولید کشور با استفاده از کالای ایرانی محقق می‌شود، گفت: همه‌ی ما باید نسبت به استفاده از کالای ایرانی تعصب داشته باشیم.
کد خبر: ۵۸۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 07 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر اینکه هرگونه سخن گفتن انسان باید از روی تحقیق و آگاهی باشد، اظهار داشت: امروز متأسفانه فضای مجازی مردم را از واقعیات زندگی دور کرده و بیشتر به نشر موضوعات بی ارزش و غیر واقعی می‌پردازد.

وی به شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب حمایت از کالای ایرانی نامیده شده اشاره کرد و افزود: اگر ما بخواهیم جوانان کشور را از بیکاری نجات دهیم باید از خرید کالای ایرانی حمایت کنیم.

خطیب جمعه کرمانشاه به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: باید برای حمایت از کالای ایرانی نسبت به استفاده از آن متعصب باشیم اشاره کرد و اظهار داشت: اگر تولیدکنندگان ما کیفیت کالا‌ها را بالا ببرند مردم نیز برای خرید اجناس ایرانی تعصب دارند و در این رابطه حمایت‌های لازم را انجام خواهند داد.

آیت الله علما در ادامه به بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای اشاره کرد و گفت: بیست فروردین روزی است که شعار ما می‌توانیم در آن به وضوح مشهود است.

امام جمعه کرمانشاه همچنین از ۲۱ فروردین روز شهادت امیرسپهبد صیاد شیرازی یاد کرد و وی را شخصیتی والا و انقلابی دانست که در دفاع از آرمان‌های انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار