رئیس پارلمان عراق با تاکید بر اینکه این کشور تاکنون نتوانسته پدیده فساد را از بین ببرد، از مردم این کشور برای شرکت در راهپیمایی میلیونی در روز انتخابات آتی دعوت کرد.
کد خبر: ۵۸۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ 07 April 2018

به گزارش تابناک : سلیم جبوری، رئیس پارلمان عراق با تاکید بر اینکه این کشور تاکنون نتوانسته پدیده فساد را از بین ببرد، از مردم عراق خواست در راهپیمایی میلیونی با عنوان "تغییر" در روز انتخابات آتی در ماه مه شرکت کنند.

جبوری تاکید کرد: نیاز برای تغییر در عراق را نمی‌توان با افسوس خوردن و گلایه کردن محقق کرد بلکه نیازمند تغییری انقلابی و انتخاباتی است.

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق نیز در بیانیه‌ای ضمن اعلام تشکیل کمیته‌ای ویژه برای دریافت برنامه‌های سیاسی و طرح‌های خدماتی تمامی فراکسیون‌ها جهت اطلاع از آنها تاکید کرد: هدف از این کار آگاه کردن مردم برای انتخاب فرد اصلح و کارآمدتر در عرصه سیاسی است.

صدر گفت: از منظر عدالت باید یک کمیته ویژه برای دریافت برنامه‌های سیاسی و طرح‌های خدماتی تمامی فراکسیون‌های سیاسی همراه با لیست اسامی چهره‌های وابسته به آنها و سپس ارائه آن به ما برای بررسی دقیق و بی‌طرف و در نهایت شناسایی فرد اصلح و کارآمدتر از میان آنها تشکیل شود.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار