مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: چهار هزار و ۱۸۹ نفر در درمانگاه‌های هلال‌احمر در یادمان‌های دهلاویه و فکه درمان شدند.
کد خبر: ۵۸۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ 08 April 2018

علی خدادادی اظهار کرد: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال‌احمر خوزستان (از ۲۴ اسفندماه ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷) ۲۸ هزار و ۵۸ نفر از مسافران نوروزی خدمات حضوری و درمان سرپایی دریافت کردند.

وی افزود: به‌صورت کلی نیز بیش از ۱۴۲ هزار نفر از خدمات هلال‌احمر استان بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به انجام ۳۵۱ مأموریت عملیاتی تیم‌های امداد و نجات تصریح کرد: در این مأموریت‌ها ۱۶۳ نفر نجات و ۱۵۰ نفر هم برای تکمیل مراحل درمانی به نزدیک‌ترین مراکز درمانی اعزام شدند.

خدادادی با اشاره به اسکان ۹ هزار و ۷۱۳ نفر در این ایام بیان کرد: ۲۷ مصدوم سوانح ترافیکی نیز طی ۱۰ عملیات رهاسازی شدند.

وی یادآور شد: در زمینه سوانح ترافیکی هم ۷۷ مصدوم به مراکز درمانی منتقل و ۹۴ نفر نیز نجات پیدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان ادامه داد: در ۶۳ مأموریت امدادی نیز ۲۶۶ فرد آسیب‌دیده از خدمات هلال‌احمر بهره‌مند شدند.

خدادادی خبر داد: ۷۶ هزار و ۹۷۵ نفر مسافر نوروزی از خدمات هلال‌احمر بهره‌مند شدند که ۶۷ هزار و ۳۹۹ نفر در پست‌های ثابت و ۹ هزار و ۵۷۶ نفر در پست‌های سیار نوروزی بودند.

وی اظهار کرد: چهار هزار و ۱۸۹ نفر در درمانگاه‌های هلال‌احمر در یادمان‌های دهلاویه و فکه به‌صورت سرپایی درمان و ۹ نفر هم منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: ۳۰ هزار و ۶۰۸ نقشه، ۳۵ هزار و ۲۵۳ بروشور و ۴۰ هزار و ۹۵۴ محصول دیگر بین مسافران نوروزی توزیع شد.

خدادادی در پایان بیان کرد: یک هزار و ۵۰۰ نیروی امدادی و اعضای سازمان جوانان در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی و طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در نوروز ۹۷ حضور داشتند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار