فرماندار بافق گفت: 9 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بنای نیمه تمام اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تامین شد.
کد خبر: ۵۸۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲ 08 April 2018

محمد زاده رحمانی  اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این ساختمان، تامین و پیمانکار آن از سوی دستگاه متولی در استان یزد انتخاب شده است.
وی به مذاکره خود با مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد اشاره و ابراز امیدواری کرد: تا پایان فروردین ماه جاری پیمانکار مربوطه در بافق مستقر و تجهیز کارگاه شروع شود.
به گفته فرماندار بافق این ساختمان حدود ١٠ سال پیش به صورت نیمه تمام رها شده و در بازدید اخیر، تکمیل آن در دستور کار قرار گرفت و به زودی شاهد بهره برداری از این ساختمان خواهیم بود.
این مسوول به تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360 خورشیدی اشاره کرد و اهمیت این سازمان را یاد آور شد و افزود: تبلیغات در بینش و فرهنگ اسلامی از جایگاه رفیع و ویژه ای برخوردار است. 
او خاطر نشان کرد: امام راحل (ره) تبلیغات را از اصول بسیار مهم اسلام معرفی کرده و بیان داشتند این اصل و ضرورت مهم، همان شناساندن خوبی ها و تشویق به انجام آنها و ترسیم بدی ها و نشان دادن راه گریز و منع از آنها است.
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافق از بدو تاسیس در اماکن استیجاری مستقر بوده و پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب، در آینده نزدیک از ساختمان اداری متعلق به خود برخوردار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار