کوروش بختیاری زاده:
مربی فوتبال خوزستان گفت: خواهش من از مسوولان این است که در سه هفته باقی مانده از لیگ استقلال خوزستان را دریابند. همچنین امسال فولاد بسیار خوب کار کرد و توانایی کسب سهمیه آسیایی را دارد.
کد خبر: ۵۸۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰ 08 April 2018

کوروش بختیاری‌زاده در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان در لیگ برتر کشور، اظهارکرد: استقلالی‌ها فصل بسیار سختی را در حال سپری کردن هستند. این تیم با مشکلات بسیاری مواجه بود. فقط من نمی‌دانم چرا هر زمان که صحبت از مشکلات مالی این باشگاه و تیم می‌شود، خیلی‌ها این مشکل را با مشکل عدم دریافت حقوق از سوی کارگران گروه ملی مقایسه می‌کنند که باید بگویم این موضوعات با هم متفاوت است.

وی ادامه داد: در این‌که کارگران گروه ملی نیز باید حقوق خود را دریافت کنند، هیج بحثی وجود ندارد اما بازیکنان یک تیم فوتبال هم مانند یک کارگر باید حقوق خود را دریافت کنند و مگر بازیکنان یک تیم فوتبال خانواده ندارند؟ بازیکنان استقلال خوزستان با وجود تمام این مشکلات در حال کار کردن هستند و حتی توانستند دو برد متوالی را در هفته‌های اخیر لیگ برتر کسب کنند.

این مربی فوتبال بیان کرد: به نظر من اصلا توجه لازم به استقلال خوزستان صورت نگرفت و اگر این توجه وجود داشت، اکنون این تیم با چنین شرایط بدی در لیگ برتر دست و پنجه نرم نمی‌کرد. انتظار داشتم بعد از دو برد متوالی استقلالی‌ها، بیشتر از این به این تیم توجه شود و مسوولان حقوق بازیکنان را پرداخت کنند، ضمن این‌که با در نظر گرفتن پاداش برای آن‌ها، روحیه‌شان را برای ادامه لیگ بهتر کنند.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال این توجهات صورت نگرفت و نتیجه آن شد که استقلال خوزستان در دیدار برابر گسترش فولاد شکست خورد، در حالی‌که این سه امتیاز شاید می‌توانست خیال این تیم را از جهت ماندن در لیگ راحت کند.

بختیاری‌زاده با بیان این‌که با توجه به شناختی که از عبدالله ویسی و توانایی‌های او دارم، استقلال خوزستان صد درصد در لیگ می‌ماند، گفت: تنها خواهش من از مسوولان این است که حداقل در سه هفته باقی‌مانده از لیگ، استقلال را دریابند و به آن توجه کنند. آن‌ها با حمایت مالی در هفته‌های باقی‌مانده می‌توانند انگیزه و روحیه بازیکنان را بیشتر کنند. اکنون زمانی است که همه مسوولان و مردم باید کنار این تیم باشند.

وی افزود: به نظر می‌رسد کسی به این تیم کمک نمی‌کند و آن‌هایی که می‌توانند کمک کنند هم کنار کشیده‌اند. در حالی‌که‌ در زمان قهرمانی این تیم، همه خود را در این موفقیت بزرگ شریک می‌دانستند ولی اکنون هیچ کسی در این شرایط بد برای کمک به این تیم کنارش نیست. استقلال خوزستان از نظر روحی در شرایط خوبی قرار ندارد و شکست‌ها بیشتر به همین دلیل رقم می‌خورد.

این مربی فوتبال عنوان کرد: استقلال خوزستان عنوان قهرمانی در لیگ برتر کشور و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه‌اش دارد و حیف است که این تیم به حال خود رها شود و منتظر سقوط آن به لیگ یک باشیم. به هر حال وقتی حرف از تیم‌داری زده می‌شود باید کار به صورت حرفه‌ای و همه‌جانبه صورت بگیرد، نه این‌که در میانه‌های راه شرایط تغییر کند و تیم‌داری به سمتی برود که منتظر سقوط تیم باشیم.

وی با بیان این‌که انتظار دارم پیشکسوتان و مربیان خوزستانی نیز حامی فوتبال خوزستان باشند و به استقلال نیز کمک کنند، گفت: اکنون همه باید همدل در کنار استقلال باشند، ضمن این‌که هواداران خوزستانی نیز باید حامی استقلال باشند و زمانی‌که این تیم بازی دارد، به ورزشگاه بیاید. در حالی‌که شاهد چنین موضوعی نبوده‌ایم و در بازی‌های خانگی، استقبال کمی از سوی تماشاگران صورت گرفته است.

مربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه در خصوص وضعیت فولاد نیز در لیگ برتر، عنوان کرد: آقای پورموسوی امسال واقعا خوب کار کرده است. فولاد تیم خوب و منسجمی است و البته امسال می‌توانست در رده‌های بالاتری هم قرار بگیرد.

وی ادامه داد: فولاد در مقطعی بسیار خوب نتیجه می‌گرفت و حتی در رده‌های بالای جدول هم قرار داشت ولی در برهه‌ای از زمان با توجه به این که حمایت لازم از سوی هواداران صورت نگرفت، کمی این موضوع در عملکرد این تیم تاثیرگذار بود. زمانی که یک تیم دچار افت می‌شود، نباید همه مقابل آن قرار بگیرند و باید سعی کنند کنار آن باشند و به نظرم فولاد کمی از این موضوع متضرر شد.

بختیاری‌زاده با بیان این که همچنان امید برای کسب سهمیه فولاد وجود دارد، گفت: به نظر من فولادی ها توانایی کسب این مهم را دارند. در مجموع فولاد امسال عملکرد خیلی خوبی داشته است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار