مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری خرمشهر:
مدیر سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری خرمشهر گفت: با سامان‌دهی و راه‌اندازی لنج‌های گردشگری در ایام تعطیلات نوروزی در رودخانه کارون خرمشهر برای ۱۴۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال پدید آمد و در این مدت ۱۰۸ هزار گردشگر و مسافر نوروزی از این فرصت استفاده کردند.
کد خبر: ۵۸۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ 08 April 2018

مصطفی میاح‌پور اظهار کرد: امسال در ایام تعطیلات نوروزی در شهرستان خرمشهر لنج‌های مسافری و گردشگری توسط سازمان حمل و نقل شهرداری خرمشهر سامان‌دهی شد.

وی افزود: البته برای این امر از سوی برخی افراد در شهرستان سنگ‌اندازی‌های زیادی شد، اما سازمان حمل و نقل شهرداری تمام خطرات و سختی‌های این کار را به جان خرید.

مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری خرمشهر گفت: با سامان‌دهی و راه‌اندازی لنج‌های گردشگری در رودخانه کارون برای جوانان و مردم خرمشهر امرار معاشی شکل گرفت.

وی افزود: بر همین اساس با راه‌اندازی این لنج‌های گردشگری در ایام تعطیلات نوروزی برای ۱۴۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال پدید ‌آمد و در این مدت ۱۰۸ هزار گردشگر و مسافر نوروزی از این فرصت استفاده کردند.

میاح‌پور با تأکید بر اینکه با سامان‌دهی لنج‌های گردشگری رودخانه کارون تا حدودی احیا شد، عنوان کرد: سازمان حمل و نقل شهرداری خرمشهر برای این اقدام از جیب خود هزینه‌های را داد تا مسافران نوروزی لحظات خوبی را در رودخانه کارون خرمشهر سپری کنند.

مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری خرمشهر گفت: از نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس، فرماندار ویژه خرمشهر و شهردار خرمشهری برای کمک به اجرایی شدن این طرح تشکر و قدردانی ویژه می‌کنم.

وی افزود: باید با همدلی و در کنار هم بودن اینگونه اقدامات سال به سال در خرمشهر گسترش پیدا کند و دستگاه‌های مختلف برای آبادی و پیشرفت شهرستان سنگ‌اندازی نکنند‌.

میاح‌پور اظهار کرد: خوشبختانه در این ایام نوروزی در بحث گردشگری توسط لنج‌ها در رودخانه کارون هیچ آسیب و خطری برای مسافران پدید نیامد و ما برای تأمین امنیت اقدامات زیادی از جمله استقرار ماموران برای حفظ امنیت و بیمه کردن رودخانه کارون را انجام دادیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار