معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری استاندار خوزستان:
معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: کاهش بیکاری به عزم و مشارکت حداکثری همه دستگاه‌ها نیاز دارد اما خیلی از دستگاه‌ها در عرصه اشتغال تحرک و چابکی لازم را ندارند و پاسخگو نیستند.
کد خبر: ۵۸۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 08 April 2018

سید علی بحرینی مقدم پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال خوزستان، اظهار کرد: کاهش بیکاری به عزم و مشارکت حداکثری همه دستگاه‌ها نیاز دارد اما خیلی از دستگاه‌ها در عرصه اشتغال فعال نیستند یا حضور کمرنگ دارند و پاسخگو نیستند.

وی افزود: ثبت 16 هزار شغل در سامانه رصد برای سال 96 پیش بینی شد که تا پایان سال 21 هزار شغل معادل 127 درصد پیش بینی، محقق شد.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری استاندار خوزستان با اشاره به تأخیر حاصل شده در ابلاغ اعتبارت تسهیلات مشاغل خانگی، عنوان کرد: 32 میلیارد تومان تسهیلات در زمینه مشاغل خانگی در خوزستان اختصاص داده شده و انتظار می‌رود بانک‌ها در پرداخت آن تسریع ببخشند.

وی با بیان اینکه 603 طرح در زمینه اشتغال فراگیر مصوب شده، گفت: اعتبار مورد نیاز برای این طرح‌ها 460 میلیارد تومان است و حدود 4 هزار و 797 شغل از طریق آنها محقق می‌شود. خوزستان جزء معدود استان‌هایی است که پرداخت‌های این طرح‌ها در آن صورت گرفته است.

بحرینی مقدم با اشاره به اضافه شدن 53 هزار نفر به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در سال گذشته در خوزستان، بیان کرد: این آمار به نسبت تعداد افراد جویای کار در استان نشان می‌دهد که در این زمینه باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار