رئیس شبکه بهداشت خرمشهر:
رئیس شبکه بهداشت خرمشهر با تأکید بر ضرورت کنترل بهداشتی عراقی‌هایی که بدون ویزا وارد منطقه می‌شوند، گفت: کنترل چندانی بر روی آنان انجام نمی‌شود.
کد خبر: ۵۸۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 10 April 2018

 

کنترل بهداشتی عراقی‌های ورودی بدون ویزا الزامی است

فرشید بهشتی ظهردیروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی منطقه جنوب غرب خوزستان ضمن اشاره به اینکه ۹ درصد از مشکلات پنج شهر آبادان، خرمشهر، اروندکنار، مینو شهر و چوئبده مشابه یکدیگر است، از افزایش شوری آب در این شهرها به عنوان یکی از مشکلات مشترک این شهرها نام برد و افزود: در زمان حاضر موضوع از طریق مسئولان در حال پیگیری است که امید می‌رود هر چه سریع‌تر شاهد نتیجه مثبت این پیگیری‌ها باشیم.

وی با یادآوری مهاجر بودن سگ‌های ولگرد اظهار کرد: در موضوع اتلاف سگ‌های ولگرد باید هر پنج شهر منطقه به شکل همسو وارد عمل شده و اقدامات مشابهی را به انجام برسانیم در غیر این صورت هر گونه اقدامی بی‌نتیجه باقی خواهد ماند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: کنترل ورود عراقی‌هایی که بدون ویژه به منطقه دارد می‌شوند ضروری است چرا که در زمان حاضر کنترل بهداشتی چندانی در زمان ورود آنان انجام نمی‌شود.

بهشتی از دست‌فروشان و عدم تحقق راه وعده ساخت و راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی خرمشهر به‌عنوان دیگر مشکلات این شهر نام برد و تصریح کرد: آنچه در طی سال‌های اخیر به‌ویژه در روزهای گذشته سبب نگرانی و اعتراض شهروندان خرمشهری و حتی آبادانی شده موضوع پساب کارخانه الکل سازی خرمشهر است که سبب انتشار بوی نامطبوع در فضای این دو شهر کرده که مسئولان ذی‌ربط باید هر چه سریع‌تر به این مسئله ورود کرده و در جهت رفع مشکل به‌صورت اساسی اقدام کنند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار