آفتاب آمد دلیل آفتاب؛
در چنین روزهایی است که باز عدو سبب خیر شد و آفتاب آمد دلیل آفتاب.سیدعمار موسوی مدافع حرم و فرزند کوی علوی در حمله رژیم صهیونیستی بشهادت رسید تا هم سند دیگری باشد بر وفاداری و عشق مردم این منطقه به ایران و انقلاب و اسلام ناب و هم پرچم وحدت و یکصدایی مردم ما همچنان بالا نگه داشته شود.
کد خبر: ۵۸۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ 10 April 2018

در کوران روزهایی که بخاطر بدسلیقگی های تلویزیون، صدای اعتراض مردم شریف عرب خوزستان بلند شد و پس از آن شاهد صحنه های زیبایی از تجلی وحدت و همگرایی در مراسم ترحیم درگذشتگان قهوه خانه نوارس و یک مراسم ترحیم در سوسنگرد بودیم، برخی صداهای بیگانه قصد داشتند پالس هایی غیرواقعی از جامعه خوزستان منعکس کنند و در رسانه های آنسوی مرز، واگرایی و تقابل اقوام را آرزو می کردند.

در چنین روزهایی است که باز عدو سبب خیر شد و آفتاب آمد دلیل آفتاب. شهادت سیدعمار موسوی مدافع حرم و فرزند کوی علوی در حمله رژیم صهیونیستی بشهادت رسید تا هم سند دیگری باشد بر وفاداری و عشق مردم این منطقه به ایران و انقلاب و اسلام ناب و هم پرچم وحدت و یکصدایی مردم ما همچنان بالا نگه داشته شود.

واقعیت این است که اقوام مختلف خوزستانی فصول و اصول مشترک بسیاری دارند و بر سر ایران، انقلاب و اسلام عزیز یک مرام و حرف و صدا دارند و رنگین کمان زیبای اقوام، از زیبایی های این سرزمین کهن است و دشمن نمی تواند بین آنان فاصله بیندازد.

تابناک خوزستان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهید موسوی، مردم شریف خوزستان را به حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید دعوت می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار