مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری ششمین همایش منطقه‌ای خوشنویسی چلیپا در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 11 April 2018

محمد جوروند در این مورد گفت: ششمین همایش منطقه‌ای خوشنویسی چلیپا ١٢ خرداد ٩٧ در آستانه رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب در بندر امام خمینی (ره) آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: این همایش به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همکاری انجمن خوشنویسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره) با حضور استان‌هایی چون اصفهان، چهار محال بختیاری، لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان در این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که مهلت ارسال تصویر آثار به دبیرخانه این همایش تا ٢٥ اردیبهشت ٩٧ مشخص شده است خاطرنشان کرد: این همایش علاوه بر بخش اصلی در بخش جنبی نیز علاوه بر به نمایش گذاشتن آثار راه یافته به دبیرخانه دیگر مراکز فرهنگی هنری استان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط اعضای هیات داوران و دیگر استادان مدعو پذیرای علاقمندان خواهد بود.

جوروند در خصوص شرایط ارسال آثار به دبیرخانه همایش یادآور شد: شرکت در این همایش برای عموم آزاد است و برای شرکت در این مسابقه الزاما باید از اشعار حضرت امام خمینی (ره) استفاده شود. این مسابقه در بخش نستعلیق برگزار خواهد شد و آثار باید بدون قاب به دبیرخانه همایش ارسال شوند.

وی ادامه داد: آثار از طریق پست الکترونیکی satar.fatemi2017@gmail.com و یا به شماره تلگرام ٠٩٠١٩٤٨٣٧٢٥ با اندازه قلم در قالب نستعلیق ٢ تا ٢/٥ ارسال شوند.

جوروند ضمن بیان این که آثار ارسالی نباید در هیچ همایش، کنگره و جشنواره‌ای ارایه شده باشند و هر هنرمند مجاز به ارسال سه اثر به دبیرخانه این همایش است افزود: اسامی برگزیدگان جهت حضور در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد و به شرکت‌کنندگانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابند گواهی اعطا خواهد شد. همچنین هیات داوران با تایید معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان معرفی می‌شوند.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان: انتخاب و داوری آثار ٢٥ تا ٢٨ اردیبهشت ٩٧ و مهلت ارسال اصل آثار به دبیرخانه همایش ٢٨ اردیبهشت تا ١٠ خرداد 97 خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار