رییس هیات کشتی خوزستان با بیان این‌که بازگشت خادم به فدراسیون به سود جامعه کشتی است، گفت: همدلی و همراهی که بین مسوولان وجود دارد نیز می‌تواند آینده خوبی را برای ورزش کشتی کشور رقم بزند.
کد خبر: ۵۸۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 10 April 2018

سیدحسین مرعشیان در خصوص بازگشت رسول خادم به فدراسیون کشتی، اظهارکرد: روز گذشته دومین مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی برگزار شد و من هم حضور داشتم. اتفاق نظر این بود که مجددا با استعفای آقای خادم مخالفت به عمل آید و حتی تصمیم گرفته شد که بر آقای خادم تکلیف شود که به فدراسیون و محل کار خود بازگردد که خدا را شکر این اتفاق نیز افتاد.

وی بیان کرد: پس از پایان جلسه نیز حاضرین به محل تمرین آقای خادم که گود زورخانه است رفتند و با او صحبت کردند. او نیز در نهایت پذیرفت که به فدراسیون برگردد و خدا را شکر این غائله ختم به خیر شد.

رییس هیات کشتی خوزستان در خصوص مدت زمانی که خادم در فدراسیون مشغول به فعالیت نبود و انجام امورات توسط بنی‌تمیم، اظهارکرد: خدا را شکر در این مدت آقای بنی‌تمیم که از نیروهای ارزشی استان خوزستان نیز محسوب می‌شود، به عنوان نایب‌رییس فدراسیون اختیار تام را برای انجام امور داشت و کارها را پیش برد و هیچ کاری زمین نماند. خدا را شکر در این مدت، هیچ وقفه‌ای در برگزاری اردوهای تیم‌های ملی مختلف نیز به وجود نیامد.

وی در پاسخ به این سوال که روند کاری خادم را در فدراسیون در ادامه این مسیر چطور پیش‌بینی می‌کنید؟ گفت: خوشبختانه تمام جامعه کشتی، مطبوعات و پیشکسوتان خواستار بازگشت او به فدراسیون بودند. حتی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و در راس آن شخص وزیر نیز خواستار این مهم بودند و به همین دلیل با استعفای خادم مخالفت می‌شد. به نظر من بازگشت خادم به سود جامعه کشتی خواهد بود و همدلی و همراهی که بین مسوولان وجود دارد، می‌تواند آینده خوبی را برای ورزش کشتی کشور رقم بزند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار