مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: در طرح ملی فرشتگان رحمت بیش از 45 میلیارد ریال در سال 96 توسط هلال‌احمر خوزستان جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۵۸۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 11 April 2018

علی خدادادی امروز اظهار کرد: طرح ملی فرشتگان رحمت هرساله در آستانه عید نوروز به‌منظور مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت برای تأمین نیازمندی‌های خانواده‌های محروم و از طریق جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط خیرین و نیکوکاران داوطلب و در قالب توزیع بسته‌های نوروزی اجرا می‌شود.

به گزارش"تابناک" وی بابیان اینکه در سال 96 بیش از 45 میلیارد ریال از طریق طرح ملی فرشتگان رحمت جمع‌آوری شد، افزود: این مبلغ میان 42 هزار نفر از افراد خانوارهای آسیب‌پذیر شامل زنان سرپرست خانوار، معلولان، سالمندان و خانواده زندانیان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: در سال 96 طرح مروجان سلامت نیز در 60 پایگاه برگزار شد و 696 نفر از داوطلبان هلال‌احمر با تخصص‌های گوناگون در آن حضور داشتند.

وی بیان کرد: طرح مروجین سلامت در روزهای پایانی سال جاری باهدف اطلاع‌رسانی، ارتقای آگاهی و دانش عمومی شهروندان پیرامون حوادث، ایجاد حس امنیت و کوشش برای تأمین سلامت آحاد جامعه و پیشگیری از اثرات و خسارات زیان‌بار این حادثه اجرا می‌شود.

خدادادی افزود: بیش از 10 نفر از بهره‌مندان خدمات و مزایای این طرح بودند 4 هزار و 835 بسته فرهنگی به ارزش بیش از 85 میلیون ریال در قالب این طرح توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: در طرح نیابت نیز بیش از 2 هزار نفر از خدمات آن بهره‌مند شدند و 561 نفر از داوطلبان و پرسنل هلال‌احمر در اجرای این طرح همکاری کردند.

وی عنوان کرد: در این طرح داوطلبان هلال‌احمر با حضور در منازل بیماران، خانواده‌های سالمندان، خانواده‌های بی‌سرپرست و بد سرپرست، معلولان و خانواده‌های زندانیان ضمن عیادت از این عزیزان هدایایی به‌رسم یادبود به آنان تقدیم می‌کنند.

وی اظهار کرد: تعداد یک هزار و 352 نفر در قالب این طرح به‌صورت رایگان ویزیت و تعداد 2 هزار و 208 بسته بهداشتی، فرهنگی و آموزشی به ارزش بیش از 48 میلیون ریال میان جامعه هدف آن توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار