پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛
پیش از ظهر امروز چهارشنبه 22 فروردین 97، عملیات ساخت پارک آبی پتروشیمی مارون توسط شرکت پتروشیمی مارون با مشارکت شهرداری بندر ماهشهر آغاز شد.
کد خبر: ۵۸۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ 11 April 2018

 

آغاز عملیات ساخت بزرگترین پارک آبی کشور در ماهشهر توسط پتروشیمی مارون

در این مراسم که مدیرعامل پتروشیمی مارون، فرماندار، امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر، جمعی از مسئولین شهرستان ماهشهر حضور داشتند، پس از چهار سال وقفه، عملیات ساخت بزرگترین پارک آبی تفریحی کشور رسما" آغاز شد.

محمدی مدیرعامل پتروشیمی مارون در این مراسم گفت: این پارک در زمینی بالغ بر 4 هکتار و برآورد هزینه ی 54 میلیارد تومان در مدت 2.5 تا 3 سال احداث خواهد شد.

وی توسعه صنعت گردشگری، ایجاد اشتغال، ایجاد اماکن تفریحی جهت شهروندان را از اهداف این طرح دانست.

محمدی گفت: تأکید نموده ایم که نیروهایی که قرار است در این پروژه بکار گرفته شوند، تماما از نیروهای بومی شهرستان باشند.

مدیرعامل پتروشیمی مارون در خصوص چگونگی ساخت و نظارت این پروژه گفت: با نظارت دقیق و رعایت استانداردهای جهانی و به کارگیری پیمانکار مجرب، این مجموعه ساخته می شود و پتروشیمی مارون در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود، از هیچگونه همکاری با مردم و مسئولین دریغ نخواهد نمود.

وی با تشکر از مسئولین شهرستان در راستای همکاری در اجرای این پروژه، نقش علی گلمرادی نماینده مردم در مجلس را در پیگیری ساخت این مجموعه شایان توجه دانست و از وی نیز تقدیر بعمل آورد.

فرماندار ماهشهر، امام جمعه و شهردار نیز طی سخنانی بر لزوم بکارگیری نیروهای بومی در ساخت و راه اندازی این مجموعه ی عظیم تفریحی ورزشی، تأکید نمودند.

 

منبع: ایلنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار