رئیس حوزه هنری کرمان؛
رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: حوزه هنری استان کرمان از تولیدات کنگره سرداران شهید در کرمان حمایت می‌کند.
کد خبر: ۵۹۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷ 12 April 2018

محمد حسین ملکی ریئس حوزه هنری استان کرمان در چهارمین همایش هنرمندان استان کرمان با عنوان آیینه داران روشنی که امروز در سالن اجتماعات شهید بافنده شرکت برق شمال استان (خیابان توانیر) برگزارشد، بابیان اینکه کنگره سرداران شهید استان کرمان پایان امسال برگزارمی شود، گفت: حوزه هنری استان کرمان از تولیدات این کنگره حمایت می‌کند.
در این مراسم محمد علیزاده مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز با ارائه برنامه‌های ارشاد از تعامل خوب دستگاه‌های فرهنگی در استان کرمان سخن گفت.
حسین قنادیان رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه نیز در این مراسم با بیان اینکه شهید آوینی تعریف جامع اسلامی است، گفت: شهید آوینی نمادی از هنرمند مسلمان است که آثارش انسان را به اسارت خویش رهنمود و به حقیقت ناب وجودش برمی گرداند.

وی با بیان اینکه لقب سید شهیدان اهل قلم به شهید آوینی داده شده است، افزود: شهید آوینی از خودش عبور و از نفس و مادیات گذشت.

قنادیان گفت: شهید آوینی با ازخود گذشتن بزرگترین خدمت به هنر انقلاب اسلامی و جامعه خود کرد و آثار هنری ما را به حکمت پیوند زد.

وی جوهر هنر انقلاب اسلامی را حکمت دانست و حکمت را بازگشت به خویشتن عنوان کرد و در پایان گفت: اگرشهید آوینی زنده بود، جزو مدیران فرهنگی بود و به تک تک ما این جمله را می‌گفت: با هم دلی خود سال خوبی بسازید نه سال خوبی داشته‌باشید.

در پایان این مراسم از تعدادی هنرمندان و مسئول کانون بسیج هنرمندان تجلیل شد.

۲۰ تا ۲۶ فروردین، هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار