رئیس مرکز بهداشت خرمشهر خبر داد
رئیس مرکز بهداشت خرمشهر گفت: ویزیت بهداشتی- درمانی توسط تیم اعزامی مرکز بهداشت خرمشهر در منطقه طویجات به صورت رایگان انجام شد.
کد خبر: ۵۹۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 13 April 2018

یدالله مصدر اظهار کرد: صبح دیروز تیم سیار پزشکی متشکل از پزشک، ماما، مراقب سلامت مرد و زن و کارشناس روانشناسی با حضور در مدرسه شهید کاشی در منطقه محروم طویجات 200 نفر را به صورت رایگان ویزیت کردند.

وی افزود : این 200 خدمت ارائه شده شامل مراقبت‌های بهداشتی کودکان، جوانان، میانسالان و سالمندان، مادران باردار، واکسیناسیون، ویزیت پزشک و مشاوره روان بود.

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر با بیان اینکه مرکز بهداشت روستای طویجات با حمایت دانشکده و توسط مرکز بهداشت شهرستان درحال ساخت است، از تداوم ارائه این خدمات تا پایان پروژه احداث این مرکز خبر داد.

وی گفت: جمعیت منطقه طویجات در حدود ۲هزار و صد نفر است که به دلیل دور بودن از نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی، تصمیم گرفته شد که این گونه خدمات تا قبل از راه‌اندازی مرکز بهداشتی درمانی طویجات به صورت سیار هر پنجشنبه در این مدرسه ارائه شود.

مصدر ادامه داد: تا اطلاع ثانوی ارائه این خدمات در مدرسه شهید کاشی انجام خواهد شد و خدماتی مانند وارنیش، فلوراید و تغذیه هم به خدماتی که امروز ارائه شد، اضافه خواهد شد.

خرمشهر 13 مرکز بهداشت و 22 خانه بهداشت دارد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار