پدر شهید مدافع حرم «سید عمار موسوی» در گفت‌وگو با فارس:
پدر شهید مدافع حرم «سید عمار موسوی» گفت: جوانان عرب استان خوزستان امروز آماده جانفشانی در راه اسلام و اهل‌بیت(ع) هستند، کوی علوی در زمان جنگ بیش از صدها شهید تقدیم کرد و امروز هم برای دفاع از اسلام و تشیع آماده جان‌فشانی است.
کد خبر: ۵۹۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ 13 April 2018

سید یابر موسوی امروز ضمن قدردانی از حضور مردم شهیدپرور، عشایر غیور خوزستان، مسئولین و علما در مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع حرم سید عمار موسوی، اظهار کرد: حضور باشکوه مردم و مسئولین به‌ویژه علمای استان خوزستان، درد خانواده شهید را تسکین داد. از همه عزیزانی که در مراسم استقبال، تشییع و خاک‌سپاری شهید سید عمار موسوی حاضر شدند تشکر می‌کنم.

وی افزود: شهید سید عمار موسوی عاشق اسلام و اهل‌بیت (ع) بود و از همان سنین کودکی با حضور در مسجد و مجالس قرآن رشد پیدا کرد.

پدر شهید مدافع حرم «سید عمار موسوی» مهم‌ترین عامل موفقیت شهید را عشق به خاندان نبوت (ع) دانست و بیان کرد: سید عمار همیشه خود را خادم اهل‌بیت (ع) می‌دانست و در زندگی با توسل به آنان مشکلات خود را حل می‌کرد.

وی گفت: سید عمار عاشق انقلاب و رهبری بود و برای همین کار، لباس پاسداری را به تن کرد. وی سربازی برای این انقلاب را افتخار خود می‌دانست.

موسوی افزود: از اینکه فرزندم درراه دفاع از اسلام و انقلاب به شهادت رسید خوشحالم. سید عمار به آرزوی قلبی خود رسید.

وی بیان کرد: جوانان عرب استان خوزستان امروز آماده جان‌فشانی درراه اسلام و اهل‌بیت (ع) هستند. کوی علوی در زمان جنگ بیش از صدها شهید تقدیم کرد و امروز هم برای دفاع از اسلام و تشیع آماده جان‌فشانی است.

پدر شهید مدافع حرم «سید عمار موسوی» اظهار کرد: جوانان باید گوش‌به‌فرمان رهبر باشند و از این مملکت اسلامی دفاع کنند تا با ظهور حضرت حجت (عج) بتوانیم اسلام حقیقی را به تمام دنیا برسانیم.

شهید مدافع حرم «سید عمار موسوی» از اهالی کوی علوی اهواز است که برای دفاع از حرم‌های مطهر، مبارزه با تروریست‌های تکفیری و تأمین امنیت ملی کشورمان به سوریه اعزام‌شده بود. سید عمار موسوی که شصت و هشتمین شهید مدافع حرم خوزستان است، بامداد 20 فروردین در پایگاه هوایی تیفور استان حمص سوریه براثر بمباران هوایی رژیم صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار