امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز گفت: شهید مدافع حرم‌ «سید عمار موسوی» به صورت مستقیم توسط رژیم صهیونیستی شهید شد و مایه افتخار قوم و کشورش شد.
کد خبر: ۵۹۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ 13 April 2018

حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی (ره)، اظهار کرد: دوران بزن و در رو تمام شده و ما انتقام شهدای خود را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت.

به گزارش "تابناک" وی با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم‌ «سید عمار موسوی»، افزود: این جوان عرب به صورت مستقیم توسط رژیم صهیونیستی شهید شد و موجب سربلندی خود، قوم و کشورش شد. هموطنان عرب نگین ایران هستند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به فشار آمریکا برای مذاکره در زمینه توان موشکی ایران، عنوان کرد: ملت ایران بدعهدی آمریکا را در برجام بار دیگر تجربه کرد و این خواسته‌ها را باطل می‌داند.

وی ضمن گرامی‌داشت سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «علی محمد قربانی»، بیان کرد: شهید قربانی نمونه یک مدیر اسلامی و متعهد بود. مدیران باید از این شهید درس بگیرند.

وی گفت: ما از تورم، اشتغال جوانان، نوسانات نرخ ارز و بی‌مسئولیتی بعضی‌ها ناراحت و نگرانیم اما حرف امام جامعه را باور داریم که فرمود آینده از آن اسلام است و سنگرهای کلیدی جهان فتح خواهد شد.

حاجتی اظهار کرد: همانطور که تروریست‌ها، شیعیان را در غوطه‌شرقی در قفس انداختند و جنایت کردند، میخواستند تروریست‌ها را به ایران نیز بکشانند. برای ما خواب‌هایی دیده بودند اما رهبر ما آن‌ خواب‌ها را بی تعبیر گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار