امام جمعه خرمشهر:
امام جمعه خرمشهر گفت: دشمن تلاش می‌کند که قدرت دفاعی و موشکی ملت ایران را به چالش بکشاند، اما این آرزو را به گور خواهد برد.
کد خبر: ۵۹۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 13 April 2018

حجت الاسلام سید نبی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اظهار کرد: باید از لحظات آخر ماه رجب و اعمال شب و روز عید مبعث بهره برد.

وی افزود: غسل، روزه، صلوات، احیا بخشی از شب، زیارت پیامبر اکرم و امام علی و... از اعمال مستحب شب و روز عید بعثت پیامبر اکرم(ص) است.

امام جمعه خرمشهر گفت: آمریکا اکنون سوریه را برای جنگ و حمله تهدید می‌کند، آیا آمریکا نسبت به ۷ سال پیش قوی‌تر شده یا اینکه سوریه ضعیف شده است.

وی افزود: دشمنان در طول ۷ سال پیش هر چه را که در توان داشتند وارد میدان کردند و اکنون در حال استفاده از کودک خیره‌سر عربستان هستند، اما بدانند که ما اکنون در کنار مرز رژیم صهیونیستی ایستادیم.

موسوی عنوان کرد: کشوری که قدرت دفاعی نداشته باشد، دیگران برای او تصمیم خواهند گرفت، اما ما اقتدار داریم و اگر دشمن دست از پا خطایی کند، ما نه تنها ریاض را بلکه حتی رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان خواهیم کرد.

امام جمعه خرمشهر با تأکید بر اهمیت قدرت دفاعی، گفت: ما به اقتدار خود افتخار می‌کنیم، دشمن تلاش می‌کند که قدرت دفاعی و موشکی ما را به چالش بکشاند، اما این آرزو را به گور خواهد برد.

وی عنوان کرد: اقتدار فقط به سلاح هسته‌ای نیست، بلکه اقتدار به ایمان است و ملت و جوانان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با دست خالی اما با سرمایه ایمان در مقابل دشمن پیروز شدند.

موسوی اظهار کرد: تقویت تولید داخلی موجب می‌شود که پول ملی ارزش پیدا کند و مشکلات ارز و اقتصاد کشور نیز حل و رفع شود.

وی افزود: ما از رئیس قوه قضائیه درخواست داریم که مفسدان اقتصادی را به پشتوانه ملت اعدام کنند.

امام جمعه خرمشهر گفت: در سایه انتخاب درست کشور رشد می‌کند، افراد و مسؤولان ناتوان باید کنار بروند و افراد انقلابی و جهادی وارد عرصه شوند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار