نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد
نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تفاهم یک هزار میلیارد ریالی برای پروژه‌های عمرانی خرمشهر منعقد شده است که با اختصاص آن تا پایان سال ۹۷ انقلاب عمرانی در شهر پدید خواهد آمد.
کد خبر: ۵۹۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ 14 April 2018

عبدالله سامری اظهار کرد: پروژه کشتارگاه خرمشهر بیش از ۲۰ سال است که بر زمین مانده بود اما با توجه با جلسات متعدد با مسؤولان و سرمایه‌گذاران مقرر شد که کشتارگاه خرمشهر پس از سال‌های متمادی راه‌اندازی شود.

وی افزود: تنها مشکل کنونی برای راه‌اندازی این پروژه بحث آب است که برای حل این موضوع ۲/۵ کیلومتر لوله داده شد و بنا است که این میزان را به ۴/۵ کیلومتر بکشانیم تا این پروژه بدون هیچ مشکلی راه‌اندازی شود.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سال جاری با کمبود آب مواجه خواهیم شد و در همین رابطه جلسه‌ای با حضور مدیران استان در هفته گذشته برگزار شد.

وی افزود: در این نشست مجوز انشعاب آب از طرح غدیر را برای دو روستای منیخ و حفار شرقی گرفتیم که برای اجرایی این مسئله کارشناسانی از استان در خرمشهر حضور پیدا کردند.

سامری عنوان کرد: پس از مصوبه مجلس شورای اسلامی برای کشف چاه‌های نفت در جزیره مینو عملیات حفاری آغاز شد، اما کارکنان به نفت نرسیدند بلکه در این زمینه گاز کشف کردند و برای این مسئله از جوانان بومی جزیره مینو استفاده شد.

وی اظهار کرد: برای حل مشکلات موجود پل قدیم خرمشهر تعریض می‌شود و در کنار آن نیز پل سوم در کنار شرکت صابون سازی احداث خواهد شد.

سامری در رابطه با انتقال آب خوزستان به سایر استان‌های کشور، عنوان کرد: تقسیم آب در کشور توسط دولت‌های مختلف امری اشتباه بود که ضرر آن را آیندگان خواهند دید.

وی افزود: انتقال آب در ۱۵ سال پیش کلید خورد، اما امروز صدای مردم و مسؤولان درآمد، چرا که اکنون شاهد کمبود باران و آب در کشور هستیم.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی در رابطه با شرکت الکل سازی خرمشهر، گفت: برای حل مشکل شرکت الکل سازی جلساتی برگزار شد و وامی را با همکاری بانک تجارت آبادان برای آن اختصاص دادیم اما متاسفانه انها در این زمینه تعلل کردند.

وی افزود: شرکت الکل سازی فناوران با دستور دادستان خرمشهر پلمپ شد و ما به دنبال این هستیم که این مشکلات را حل و رفع کنیم.

سامری عنوان کرد: تفاهم یک هزار میلیارد ریالی برای پروژه‌های عمرانی خرمشهر منعقد شده است که با اختصاص آن تا پایان سال ۹۷ انقلاب عمرانی در شهر پدید خواهد آمد.

وی در رابطه با ورود اتباع خارجه به منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: زیرساخت‌های امنیتی و انتظامی در منطقه آزاد اروند برای ورود اتباع خارجه مهیا نشده است و باید مسؤولان مربوطه این مسائل را پیگیری کنند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس در رابطه با امنیت موجود در خرمشهر، گفت: امنیت کنونی خرمشهر مناسب است و بازرسی‌ها و گشت‌های صورت گرفته در شهر کمکی به ایجاد امنیت کرده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار