نماینده آبادان در مجلس گفت: مسئولان فرمان رهبر انقلاب مبنی بر حفظ حریم خصوصی را در نظر گیرند و ‌اعتماد مردم به پیام‌رسان‌های داخلی جلب شود.
کد خبر: ۵۹۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 15 April 2018

عامر کعبی در خصوص استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی، اظهار کرد: مسئولان فرمان رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت حفظ حریم خصوصی مردم را در نظر بگیرند. مردم باید به پیام‌رسان‌های داخلی اعتماد داشته باشند تا بتوانند آن‌ها را انتخاب کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک کمیسیون‌های اقتصادی و امنیت ملی در خصوص بررسی تهدیدها و فرصت‌های تلگرام، افزود: در کمیسیون اقتصادی بر حفظ و بهبود فضای کسب‌وکار به‌وجود آمده در فضای مجازی تأکید کردیم.

وی عنوان کرد: فضای اقتصادی دنیا از کسب‌وکارهای سنتی به مدرن روی آورده و امروز از بسترهای نوین اقتصادی در فضای مجازی صحبت به میان می‌آید که باید ضمن حرکت در آن مسیر، خود را به استانداردهای روز دنیا در زمینه کسب‌وکارهای مدرن و استارت‌آپ‌ها برسانیم.

نماینده مردم آبادان گفت: در زمینه پیام‌رسان‌های داخلی، تقویت و رسیدن به استانداردهای جهانی ضروری است و در خصوص تصمیم‌گیری برای پیام‌رسان‌های خارجی نظیر تلگرام نیز تهدیدات آنها در کنار فرصت‌های آن در نظر گرفته شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار