مربی استقلال خوزستان:
مربی استقلال خوزستان گفت: تلاش می‌کنیم سه امتیاز بازی با سپاهان را بگیریم به‌ویژه اگر بازیکنان‌مان شرایط خوبی مانند بازی با پیکان داشته باشند و با انگیزه بازی کنند.
کد خبر: ۵۹۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 15 April 2018

بهروز مکوندی درباره تساوی ارزشمند استقلال خوزستان برابر پیکان، اظهار کرد: می‌دانستیم تیم پیکان با عزم جزم برای پیروزی برابر ما به میدان می‌آید و می‌خواهند تلاش خود را برای کسب سهمیه انجام دهند و می‌دانستیم باتوجه به شکست هفته قبل‌مان اگر در این دیدار نتیجه نگیریم وضعیت در پایین جدول برای ما بسیار خطرناک می‌شود که سعی کردیم برای به‌دست آوردن سه امتیاز وارد میدان شویم.

وی افزود: برخلاف بازی با گسترش که بازیکنان ما در حدو اندازه‌های خودشان نبودند، برابر پیکان بسیار خوب بازی کردند و شاید اگر دقت بیشتری می‌کردند می‌توانستیم از یکی دو موقعیت خطرناکی که داشتیم استفاده کنیم و به سه امتیازی که هدف‌مان بود برسیم که متاسفانه این‌گونه نشد اما فکر می‌کنم کسب یک امتیاز هم در برابر تیم خوب پیکان ارزشمند بود و در کل از نتیجه به‌دست آمده راضی هستیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به بازی سخت استقلال خوزستان برابر سپاهان گفت: با وجود مشکلاتی که تیم سپاهان در فصل جاری داشته، آن‌ها از تیم‌های خوب و ریشه‌دار لیگ هستند و مانند ما شرایط سختی در انتهای جدول دارند و می‌خواهند با پیروزی، بقای خود را در لیگ قطعی کنند. فکر می‌کنم بازی سختی داریم ولی تلاش می‌کنیم سه امتیاز را بگیریم به‌ویژه اگر بازیکنان‌مان شرایط خوبی مانند بازی با پیکان داشته باشند و با انگیزه بازی کنند.

مکوندی درباره اینکه چه ایده‌ای برای ادامه راه استقلال خوزستان برای فصل آینده دارد، بیان کرد: قطعا من با انحلال تیم و واگذاری امتیاز استقلال به استان دیگر موافق نیستم و معتقدم مسئولان فعلی باشگاه باید به فکر چاره‌ای باشند و بدانند این‌گونه نمی‌شود در لیگ برتر کار کرد و البته نگاه مالک گروه ملی این است که با افزایش تولید، به اوضاع شرکت سر و سامان بدهد که این مسئله دور از ذهن نیست.

وی افزود: اگر کار شرکت روی روال بیفتد، باتوجه به امکانات و سخت‌افزاری که گروه ملی دارد می‌توان به تیم‌داری باکیفیت در سال آینده توسط مسئولان این شرکت امیدوار بود اما اگر باشگاه بخواهد واگذار شود مشخص نیست خریدار و مالک جدید چه شرایط و امکاناتی داشته باشد و در کل موافق این هستم که با بهبود شرایط کارخانه و شرکت گروه ملی، باشگاه زیرنظر این شرکت به فعالیت ادامه دهد اما مسئولان باشگاه باید بدانند با توجه به بدهی‌های تیم از سال گذشته و امسال اگر این مشکلات برطرف نشود، شرایط برای فصل بعد از امسال نیز سخت‌تر خواهد بود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار