شهردار خرمشهر عنوان کرد
شهردار خرمشهر گفت: باید ظرفیت‌های ویژه گردشگری در خرمشهر توسعه پیدا کند.
کد خبر: ۵۹۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 16 April 2018

داوود دارابی شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات، با اشاره به اهمیت شهرستان خرمشهر، اظهار کرد: نسبت به خرمشهر نگاه آسمانی وجود دارد و باید این شهر را ابرشهر حساب کنیم که دارای مردمی شریف و نجیب است.

وی عنوان کرد: باید آینده خرمشهر را با تقویت حوزه گردشگری رقم زد، رودخانه کارون دارای هیجان و بستر گردشگری است و باعث چرخش اقتصادی در شهر می‌شود.

شهردار خرمشهر گفت: در ایام نوروز ۱۴ هزار نفر از لنج‌های کارون استفاده کردند که با این عمل برای ۱۴۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شد و باید این مسیر را با جذب سرمایه‌گذاران ادامه دهیم.

دارابی افزود: باید برای رونق خرمشهر هتل و رستوران‌های مختلف و مبتنی بر اقلیم شهرستان احداث شود و بنده از همه سرمایه‌گذاران به صورت کامل و تمام استقبال می‌کنم و شخصا با آنها ارتباط برقرار می‌کنم.

وی اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای با موضوع پروژه‌های عمرانی به اعتبار یکصد میلیارد تومان با منطقه آزاد اروند منعقد شد و بنده از همه کسانی که در این عمل کمک و پیگیری کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

دارابی افزود: ۴۰ درصد از این اعتبار مربوط به اقدامات عمرانی است و باید آنها را محقق کنیم و امیدواریم در روز ۳ خرداد پروژه‌های عمرانی مختلفی را در سطح شهرستان کلنگ‌زنی کنیم.

شهردار خرمشهر با اشاره به دریافت حق آلایندگی از پالایشگاه آبادان، گفت: حدود ۲ میلیارد تومان حق آلایندگی به صورت ماهانه به شهرداری خرمشهر پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به احداث پارک آبی در خرمشهر، عنوان کرد: نشست‌هایی با سرمایه‌گذاران در این مسئله داشتیم که نقشه‌های این پارک کامل است و در آینده ساخته خواهد شد.

دارابی با اشاره به تعریض پل قدیم خرمشهر، اظهار کرد: نقشه‌های این پل توسط بهترین پل‌سازان کشور در حال انجام است و پلی مناسب و زیبا خواهد بود.

شهردار خرمشهر گفت: وحدت مسؤولان در خرمشهر باعث ترقی و رشد شهر خواهد شد و خبرنگاران باید حلقه اتصال مسؤولان با یکدیگر باشند.

 

منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار