شهردار منطقه یک اهواز گفت: در صورتی که لایروبی شبکه فاضلاب یا کانال‌های قدیمی انجام شود و یا باران ملایم‌تری ببارد، آب گرفتگی تکرار نمی‌شود.
کد خبر: ۵۹۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 16 April 2018

مهراب فلسفی زاده در رابطه با آب‌گرفتگی زیرگذر شریعتی در باران‌های اخیر اهواز، اظهار کرد: آب‌گرفتگی این زیرگذر در زمان بارندگی، مانند معابر دیگر شهر به دلیل یکی بودن شبکه دفع آب‌های سطحی با سیستم دفع فاضلاب است.

وی با بیان اینکه سیستم پمپاژ و دفع آب‌های سطحی در زیرگذر شریعتی فعال است، افزود: در زمان احداث زیرگذر خط مستقلی از فاضلاب برای تخلیه آب‌های سطحی پیش‌بینی نشده بود. همچنین به دلیل آب‌بند نشدن زیرگذر شریعتی، در یک مقطع زمانی از کف آن فاضلاب بالا می‌آمد که آن مشکل حل شد.

شهردار منطقه یک اهواز عنوان کرد: با توجه به وضعیت شیب معابر امکان اجرای شبکه دفع آب‌های سطحی مستقل از شبکه فاضلاب نیست ولی در صورتی که لایروبی شبکه فاضلاب یا کانال‌های قدیمی انجام شود و باران ملایم‌تری ببارد، این مشکلات تکرار نمی‌شود.

وی گفت: زیرگذر خلیج فارس در بارندگی‌های اخیر مشکلی نداشت زیرا تدابیر فنی در زمان احداث به خوبی پیش‌بینی شده بود.

فلسفی‌زاده با اشاره به حضور خود در محل زیرگذر شریعتی تا زمان رفع آب‌گرفتگی، بیان کرد: آب‌گرفتگی اخیر زیرگذر شریعتی در مقطع کوتاهی بود و مسیر پل پنجم به میدان جمهوری نیز مشکلی خاصی نداشت.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار