فرماندار بندر ماهشهر خبر داد
فرماندار بندر ماهشهر از اختصاص روزانه یک‌هزار مترمکعب آب شرب به روستای گُرگُر و روستاهای هم‌جوار خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 17 April 2018

محسن بیرانوند دوشنبه‌شب در جلسه بررسی مشکل آب‌رسانی به روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: مشکلات عدیده مردم را ما مسؤولان به عنوان متولیان اصلی قانون باید حل کنیم و نباید منتظر باشیم که مشکلات خود به خود حل شوند و در این مسیر با هیچ مسؤولی مماشات نخواهیم کرد.

وی افزود: روستای گرگر و همچنین روستاهای اطراف آن با مشکل تهیه آب شرب دست و پنجه نرم می‌کنند و استفاده از آب ناسالم ساکنان این روستاها را در معرض بیماری‌هایی همچون التور و ... قرار داده است و این موضوع زیبنده شهرستانی همچون بندر ماهشهر نیست.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر عنوان کرد: سازمان آب و برق خوزستان پس از بررسی و اعلام نظر ظرف مدت یک هفته و در صورت تایید طرح باید روزانه میزان یک‌هزار مترمکعب آب به روستای گرگر و روستاهای همجوار تخصیص دهد.

بیرانوند در این جلسه با تاکید بر لزوم تسریع در اجرایی شدن این پروژه گفت: مردم ولی‌نعمتان این نظام هستند و ما مسؤولان وظیفه داریم به صورت شبانه‌روز در راستای خدمت‌رسانی شایسته به آنها تلاش کنیم و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی در پایان بیان کرد: مسؤولیت‌ها بهترین فرصت برای خدمت‌رسانی به مردم و کسب رضایت خداوند است و مسؤولان باید این فرصت را غنیمت شمرده و برای رفع مشکلات مردم سر از پا نشناسند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار