با دستور حسن روحانی، رییس جمهوری، برنامه عملیاتی توسعه و سرمایه گذاری خوزستان به عنوان یک الگو به سایر استان ها ابلاغ شد.
کد خبر: ۵۹۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ 17 April 2018
 استاندار خوزستان در این خصوص گفت: این برنامه پس از ارائه به ریاست جمهوری مورد توجه وی قرار گرفت و بر اساس دستور دکتر روحانی بنا شد به عنوان الگویی برای توسعه در اختیار سایر استان ها قرار داده شود. 
 
به گزارش "تابناک" غلامرضا شریعتی بیان کرد: با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته، برنامه عملیاتی توسعه و سرمایه گذاری استان خوزستان با هدف ایجاد شکوفایی اقتصادی در مناطق مختلف استان تدوین شد. 
 
وی ادامه داد: پس از برگزاری جلسات متعدد با معاونت سرمایه گذاری خارجی وزارت اقتصاد و امور دارایی تصمیم بر این شد که به صورت پایلوت مطالعه ای جامع در 70 نقطه از استان خوزستان انجام شود. 
 
شریعتی افزود: با همکاری و تعامل سازنده و موثر میان معاونت سرمایه گذاری خارجی وزارت اقتصاد، شورای اقتصاد و سرمایه گذاران و با توجه به مکان یابی هایی انجام شده و همچنین شرایطی که مشاور پیش بینی و پیشنهاد کرده است به دنبال اجرای این طرح هستیم. 
 
استاندار خوزستان اظهار کرد: در این برنامه، سرمایه گذاری در هر حوزه بستگی به نظر و پیشنهاد مشاور و همچنین آمایش سرزمینی خواهد داشت. 
 
وی با اشاره به آثار و نتایج اجرایی شدن این طرح ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن آن تحول اقتصادی بزرگی در استان ایجاد شود و در نتیجه تولید ناخالص در استان و کشور افزایش پیدا کند. 
 
برچسب ها: سرمایه گذاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار