فرمانده قرارگاه نیروی زمینی ارتش در جنوب غرب کشور:
فرمانده قرارگاه نیروی زمینی ارتش در جنوب غرب کشور با بیان اینکه دشمنان به خوبی متوجه توانایی و قدرت ارتش ایران هستند، گفت: ارتش در حوزه هوایی، پدافند، دریا و زمینی این توانایی را دارد که از مرزهای ایران اسلامی دفاع کند و بنا به تدابیر مقام فرمانده کل قوا در هر نقطه از ایران و خارج از آن آماده اجرای ماموریت و جانفشانی است.
کد خبر: ۵۹۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 18 April 2018

امیر سرتیپ دوم علی ظریفی‌یگانه در آیین رژه نیروهای مسلح که امروز (29 فروردین) به مناسبت روز ارتش در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی هویت واقعی خود را به دست آورد و همزمان با مبارزه ملت ایران به رهبری امام (ره) به انقلاب پیوست و به طاغوت پشت کرد.

وی افزود: از همان روزهای پیروزی انقلاب، استکبار جهانی جهت منافع خود ارتشی تربیت کرد و زمانی که معادلاتش به هم خورد، به شدت از ارتش ناراحت شد و از همان روزهای اول انقلاب سعی در انحلال ارتش داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش ادامه داد: بسیاری افراد ناآگاه معتقد بودند که اگر ارتش را از بدنه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بردارند، به طور قطع به آن اهداف پلید خود که در نهایت نابودی نظام جهوری اسلامی ایران است، خواهند رسید.

ظریفی‌یگانه ادامه داد: از آنجایی که امام(ره) به این توطئه و ترفند دشمن آگاه بود، در همان روزهای اول انقلاب حمایت خود را از ارتش اعلام کرد و در روز 28 فروردین سال 58 در آن پیام تاریخی از زحمات ارتش در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب و حفظ انقلاب تشکر و امر کردند که نیروهای مسلح در روز 29 فروردین به خیابان‌ها بیایند و در حضور مردم رژه بروند تا مردم و مسوولان حمایت خود را از ارتش اعلام کنند.

وی بیان کرد: نیروی مسلحی که در آن زمان آموزش دیده بود به خوبی توانست در مقابل حرکت‌های گروهک‌های خودفروخته منافقین که در نقاط مختلف ایران حضور داشتند، مبارزه کند و درس فراموش نشدنی به آن‌ها بدهد و با انهدام این تیم‌ها به ویژه در مناطق مرزی، گام‌های موثری در راستای حفظ انقلاب بردارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که دوشادوش سپاه سپاسداران انقلاب اسلامی در یک هدف از این نظام پاسداری کند. ارتش در حوزه هوایی، پدافند، دریا و زمینی این توانایی را دارد که از مرزهای ایران اسلامی دفاع کند و بنا به تدابیر مقام فرمانده کل قوا در هر نقطه از ایران و خارج از آن آماده اجرای ماموریت و جانفشانی است و از آمادگی خوبی برخوردار است. دشمنان نیز به خوبی این توانایی و قدرت ارتش را متوجه شده‌اند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: روز ارتش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار