معاون استاندار خوزستان
معاون استاندار خوزستان گفت: گرامیداشت روز سوم خرداد و مجاهدت‌های رزمندگان و مردم در شهرها باید برجسته شود.
کد خبر: ۵۹۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱ 18 April 2018

علی حسین حسین زاده صبح امروز در جلسه ستاد سوم خرداد اظهار کرد: به‌طور حتم بسیاری از فداکاری‌ها توسط مردم شکل گرفت که منجر به چنین حماسه‌های بزرگ ازجمله آزادسازی خرمشهر شد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت سوم خرداد در پیروزی جنگ گفت: آزادسازی خرمشهر اکنون جزو برجستگی‌های تاریخ ایران و جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان بابیان اینکه به مراسمات و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر نباید در حد مراسمات اداری نگاه کنیم، گفت: آزادسازی خرمشهر به‌عنوان یک افتخار ملی در تاریخ کشور ماندگار شد و اگر کشور ایران امروز به چنین جایگاه مقتدرانه دست پیداکرده است ناشی از همین افتخارات است.

حسین زاده خطاب به دستگاه و مجموعه‌های اداری بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی فعالیت‌های خود را در این روز از نگاه و منظر افتخاری که سوم خرداد برای کشور داشت انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه شهرهایی که مستقیم درگیر جنگ بودند در این روز باید کارهای ویژه‌تری در آن انجام شود، گفت: گرامیداشت این روز و مجاهدت‌های رزمندگان و مردم در شهرها باید برجسته شود.

حسین زاده بابیان اینکه دررابطه با این روز پروژه‌ای بزرگی برای حضور مسئولان کشوری در نظر گرفته‌شده است، بیان کرد: با استاندار نیز در این خصوص صحبت شد که چنانچه امکان دارد جنبه کشوری مراسم سوم خرداد را پررنگ‌تر کنیم تا تمام کشور این روزها را پاس بدارد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار