تابناک مرکزی: طی حکمی از سوی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سعیدرضا شاه محمدی به سمت سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی منصوب شد.
کد خبر: ۵۹۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ 19 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی، طی حکمی از سوی دکتر سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سعیدرضا شاه محمدی به سمت سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی منصوب شد.

در این حکم آمده است:

نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ پست سازمانی به عنوان"سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی" تعیین می شوید. انتظار می رود با بکارگیری توانمندی­ها و تجارب خود و برقراری ارتباط مستمر، ضمن هماهنگی و تقویت تعاملات بین معاونت ها، ادارات ستادی، مراکز تابعه، آموزشگاه های آزاد و نیز ارتباط موثر با مدیران استانی، زمینه را جهت بهره­گیری از ظرفیت های موجود آن استان صنعتی برای توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی، افزایش اشتغال­پذیری کارجویان و کاهش فقر که از اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید به شمار می روند، اقدامات شایسته ای انجام دهید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن کاربست درایت و تدبیر در انجام وظایف محوله گام های موثری در راستای تحقق اهداف وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار