نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خبر داد
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به علایق فرهنگی میان مردم آبادان و برزیل گفت: به دنبال این هستیم تا زمینه حضور مسئولین این کشور را در آبادان فراهم کنیم و در گام اول از سفیر محترم برزیل دعوت کردیم تا به آبادان بیاید.
کد خبر: ۵۹۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 19 April 2018

عامر کعبی اظهار کرد: مردم ما نیاز به امید و نشاط دارند، مسئولین بایستی علاوه بر پیگیری مطالبات و مشکلات و شنیدن صدای مردم به دنبال رفع و چاره‌ای برای آن‌ها باشند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به‌عنوان نماینده مردم همواره در این تلاش بوده و هستیم که نارسایی‌ها و مشکلات مردم آبادان را با صدای بلند فریاد بزنیم تا همه بشنوند و برای رفع آن‌ها با برنامه و کارشناسی پیش برویم.

وی گفت: جنبه‌ای از تقویت امید و نشاط در جامعه توجه به فرهنگ‌ها است، مردم آبادان فرهنگ غنی و تاریخ پرباری دارند و علایق و سلایق مردم و جوانان با ورزش و به‌ویژه فوتبال گره‌خورده است، بایستی این‌ها را تقویت کنیم تا جنبه اتحاد و همدلی برای پیشرفت و توسعه آبادان بیش‌ازپیش نمایان شود.

کعبی عنوان کرد: زن و مرد، پیر و جوان در آبادان به عشق فوتبال زندگی می‌کنند و باوجود تحمل مشکلات تلنبار شده، اساسی و حیاتی نظیر بیکاری و نبود آب سالم و هوای پاک هنوز نشاط و سرزندگی خود را حفظ می‌کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به علاقه‌ای که مردم آبادان به فوتبال برزیل دارند و با توجه به اعلام تمایل سفیر برزیل و به‌رسم مهمان‌نوازی مردم آبادان به دنبال افزایش تعامل با مسئولین کشور برزیل هستیم تا عشق و علاقه مردم آبادان را از نزدیک ببینند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: از ابتدای روابط میان ایران و برزیل، دو کشور در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی همکاری‌های خوبی با یکدیگر داشته‌اند و به‌طور پی‌درپی هیأت‌هایی در سطوح مختلف در رفت‌وآمد میان دو کشور بوده‌اند.

وی گفت: به دنبال این هستیم تا زمینه حضور مسئولین این کشور را در آبادان فراهم کنیم و در گام اول از سفیر محترم برزیل دعوت کردیم تا به آبادان بیاید.

کعبی افزود: مطمئناً در این میان تلاش می‌کنیم تا ضمن دیدار سفیر با مسئولین، زمینه افزایش روابط اقتصادی، فرهنگی و همکاری‌های دانشگاهی و ورزشی و زیرساختی را فراهم کنیم و از سرمایه‌گذاران این کشور برای حضور در آبادان دعوت به عمل‌آوریم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار