سرمربی 47 ساله فولاد خوزستان که یکی از موفق‌ترین مربیان سال‌های اخیر خوزستان محسوب می‌شود، اکنون یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم‌ملی امید است.
کد خبر: ۵۹۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 19 April 2018

فدراسیون فوتبال در حال بررسی گزینه‌های نهایی برای سرمربیگری تیم‌ملی امید است که در این لیست نام سیداکبر پورموسوی سرمربی فولاد نیز به چشم می‌خورد.

سیداکبر پورموسوی، سرمربی ۴۷ ساله فولادخوزستان که امسال روند موفقی را در این تیم داشته و کار با جوانان را نیز به خوبی بلد است، از جمله گزینه‌های سرمربیگری در تیم‌ملی امید است.

پورموسوی پس از سال‌‌‌ها مربیگری در استقلال خوزستان و نقش انکار نشدنی وی در قهرمانی این تیم در لیگ برتر، سال گذشته در اولین تجربه سرمربیگری خود در استقلال خوزستان آن هم در آن شرایط نامناسب مالی، توانست با استفاده از جوانان بومی عملکرد موفقی در لیگ برتر و آسیا داشته باشد.

باتوجه به گزینه‌های مطرح شده از جمله کرانچار، حسین فرکی، جواد نکونام و یحی گل‌محمدی باید دید که پورموسوی فرصت مربیگری در تیم‌‌ملی امید را به دست خواهد آورد؛ فرصتی که اگر به او برسد حتما می‌تواند باتوجه به علاقه کار کردن او با جوانان و کارنامه موفق سال‌های اخیرش، امید را در دل تیم‌ملی امید زنده کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار