شهردار کوت عبدالله:
شهردار کوت عبدالله گفت: اسناد بخشی از املاک شهر کوت‌عبدالله به نام شهرداری اهواز است و مذاکرات ما برای تملک آن‌ها بی‌نتیجه مانده است
کد خبر: ۵۹۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 19 April 2018

خلیل الهایی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: اسناد بخشی از املاک شهر کوت‌عبدالله به نام شهرداری اهواز است و مذاکرات ما برای تملک آن‌ها بی‌نتیجه مانده است.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی شهر کوت عبدالله نداشتن شبکه فاضلاب است، افزود: 165 هزار متر جوی روباز وجود دارد که مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورده و شهرداری کوت عبدالله 36 نیرو را برای لایروبی روزانه جوی‌ها اختصاص داده است.

شهردار کوت عبدالله با بیان اینکه بودجه شهرداری کوت عبدالله در سال جاری، 55 میلیارد تومان است، عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که این شهر با آن مواجه است، با بودجه کم شهرداری نمی‌توان پروژه‌های مهمی اجرا کرد و برای رفع محرومیت‌ها به بودجه دولتی نیاز است.

وی گفت: به جای آنکه بودجه خود را صرف احداث پارک و پروژه‌های تفریحی کنیم، در محلاتی از شهر مانند شکاره، شریعتی 1 و کوت نواصر برای کاهش نسبی مشکل فاضلاب اقدام به اجرای کوی‌های روباز کردیم.

الهایی با اشاره به زیرسازی و آسفالت 50 خیابان کوت عبدالله در ماه‌های اخیر، بیان کرد: برنامه داریم تا در سال جاری آسفالت 70 خیابان دیگر را نیز انجام دهیم.

وی با بیان اینکه یک ایستگاه سلامت برای پیاده‌روی مردم کوت عبدالله تا 3 ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این پروژه 620 میلیون تومان هزینه دارد و در مسیر یک کیلومتری آن، آب‌نماهای نواری و نشیمن‌گاه در نظر گرفته شده است.

شهردار کوت عبدالله با اشاره به احداث کارخانه آسفالت در کوت عبدالله در سال جاری، افزود: مطالعات احداث این کارخانه انجام شده و به دنبال دریافت مجوزهای آن هستیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار