کد خبر: ۵۹۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 20 April 2018

تابناک / مرتضوی تیم حفاظتی دارد چطور آن ها از جای وی خبر ندارند علاوه بر این که سال 88 از روی موبایل خاموش افراد را ردگیری کردند بنابراین نباید پیدا کردن مرتضوی کار محالی باشد.


غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ، نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی درباره اظهار بی اطلاعی از جایگاه دقیق سعید مرتضوی و ابهام در وضعیت وی گفت : مردم در کامنت های اخبار و یا پست های اینستاگرامم عبارات بسیار ناراحت کننده ای از قبیل " چاقو دسته خود را نمی برد" درباره وضعیت حکم قضایی سعید مرتضوی می نویسنند و خیلی حرف ها را با ظاهر مزاح طرح می کنند .

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: مرتضوی تیم حفاظتی دارد چطور از جای وی خبر ندارند؟

وی ادامه داد: گروه هپی را در ساعتی بعد از آنچه ارتکاب جرم می خواندند، بازداشت کردند ، در عملیات تروریستی در مجلس خانواده و مرتبطين گروه تروریست های داعش را تنها چند ساعت بعد از وقوع حمله در محل زندگی شان دستگیر کردند ، پس چطور مردم قبول کنند که مرتضوی آزاد باشد؟!

جعفرزاده تصریح کرد : این که بگویند نمی دانیم و نمی توانیم پیدایش کنیم داستان دکل گمشده نفتی است که هرگز برای مردم حل نشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مرتضوی در پرونده کهریزک مباشرت در قتل داشته حالا خانواده روح الامینی رضایت داده اند و در نهایت حکم 2 سال شده است و این 2 سال باید اجرا شود.

وی افزود: نباید فراموش کرد که گم شدن مرتضوی ضربه بزرگی به سرمایه اجتماعی است.

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد : مرتضوی تقاضای اعمال ماده 477 کرده است یعنی از حکم خود اطلاع دارد و حکم به وی ابلاغ شده است و این که گم شده باشد بسیار عجیب و غیرقابل باور است.

وی ادامه داد : اگر مرتضوی باید به زندان برود باید هر چه سریع تر این اتفاق بیفتد و اگر قرار نیست به زندان برود باید به مردم اعلام کنند که مرتضوی به هر دلیلی تبرئه یا عفو شد اما شرایط فعلی که مجرم است و پیدایش نمی کنیم به هیچ وجه قابل قبول نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار