امام جمعه اهواز:
امام جمعه اهواز گفت:حذف دلار از معاملات خارجی دست اخلال‌گران بازار ارز را کوتاه می‌کند.
کد خبر: ۵۹۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ 20 April 2018

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی(ره)، اظهار کرد: صیانت از ارزش پول ملی بر همه ملت ایران تکلیف شرعی است.

به گزارش"تابناک" وی افزود: ارز خارجی در کشور وجود دارد اما عده‌ای شیطان‌صفت با اخلال در بازار ارز قصد ضربه به کشور را دارند. یکی از راه‌های دشمن برای مقابله با نظام اسلامی نیز جنگ اقتصادی است.

امام جمعه اهواز گفت: مردم و مسئولان امنیتی نسبت به شناسایی و برخورد با اخلال‌گران بازار ارز اقدام کنند. این مسئله نیاز به قاطعیت دارد چرا که خطراتی بسیاری را به دنبال دارند.

وی بیان کرد: یکی از سیاست‌هایی که می‌تواند در این راستا مؤثر باشد، حذف دلار از معاملات خارجی است. این چیزی است که رهبر انقلاب بر آن تأکید دارند اما خبری از اجرای آن نیست.

جزایری عدم استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی را یک اقدام مثبت ارزیابی کرد و گفت: هرچه زودتر باید از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده شود تا خطرات ناشی از پیام‌رسان‌های خارجی از بین برود.

وی ضمن تبریک سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹، گفت: طوفان شن در طبس موجب آتش گرفتن هواپیماهای آمریکایی شد. این یک پیروزی الهی بزرگ بود و سزاوار است که هیچ‌گاه این حادثه را فراموش نکنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار