/هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال/
در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان به مصاف حریفان خود می روند.
کد خبر: ۵۹۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 21 April 2018

در هفته بیست و نهم لیگ برتر کشور استقلال خورستان در دیداری مهم و خانگی رو در روی تیم سپاهان قرار می گیرد و تیم های فولاد و نفت آبادان به ترتیب میهمان سپیدرود رشت و تراکتورسازی هستند.

استقلال خوزستان – سپاهان

استقلال خوزستان که در این فصل از رقابت های لیگ برتر اصلا شباهتی به آن استقلال قهرمان دو فصل پیش نداشت، اکنون فانوس به دست به دنبال بقا در لیگ برتر است؛ اتفاقی که شاید کمتر کسی آن را برای استقلال پیش بینی می کرد ولی یکسری اتفاقات از جمله وضعیت نامناسب مالی باعث شد که آبی ها آن چنان درگیر مشکلات شوند که از رقابت با حریفان باز بمانند.

استقلالی ها این هفته در دیدار حساس و مهم به مصاف سپاهانی می روند که خود این تیم نیز برای این که کارش برای ماندن در لیگ در هفته آخر به اما و اگر کشیده نشود، همچمون شاگردان ویسی به سه امتیاز بازی نیاز مبرم دارد.

این بازی با توجه به این که برای دو تیم می تواند حکم مرگ و زندگی داشته باشد، با اهمیت بوده و می تواند به یکی از دیدنی ترین جدال های این هفته تبدیل شود.

استقلال خوزستان از ساعت 18 روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر پذیرای سپاهان است. تماشای این دیدار از سوی باشگاه استقلال رایگان اعلام شده است.

سپیدرود رشت – فولاد

فولاد که با تساوی هفته قبل برابر ذوب آهن شانس کسب سهمیه آسیایی را از دست داد، در دو هفته پایانی لیگ برتر برای کسب رتبه ای تک رقمی و قابل قبول به مصاف حریفان خود می رود. فولادی ها امسال نسبت به سال های اخیر عملکرد بهتری داشتند و حتی می توانستند با کمی خوش شانسی و دقت بیشتر به سهمیه آسیایی هم برسند.

شاگردان پورموسوی در هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه سردار جنگل میهمان تیم سپیدرودی هستند که برای بقا در لیگ برتر می جنگند. فولادی ها خوب می دانند که برابر هواداران پرشور تیم علی کریمی بازی آسانی نخواهند داشت و حریفشان به راحتی در خانه به تیمی امتیار نخواهد داد، البته فولاد هم برای این که لیگ را به خوبی به پایان برساند به امتیاز این بازی و دیدار پایانی خود به شدت نیاز دارد.

بازی دو تیم سپیدرود و فولاد از ساعت 18 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه سردار جنگل برگزار می شود.

تراکتورسازی – نفت آبادان

نفتی ها که امسال تنها به دنبال کسب رتبه تک رقمی بودند تا این جای کار به هدف شان رسیده اند، هر چند که باتوجه به یارگیری خوب نفت آبادان این انتظار می رفت که این تیم حداقل جزو مدعیان کسب سهمیه آسیایی باشد.

نفت آبادان که تقریبا خیالش از بابت کسب رتبه تک رقمی در فصل جاری لیگ برتر راحت شده است، این هفته رو در روی تراکتوری قرار می گیرد که با روزهای خوبش فاصله دارد و روی کاغذ نیز خطر سقوط را احساس می کند.

شاید آن چه که بتواند در این دیدار به نفت آبادان برای کسب سه امتیاز کمک کند، محرومیت تیم تبریزی از حضور هوادارانش باشد.

این بازی از ساعت 18 روز یکشنبه در تبریز برگزار می شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار