با وجود گذشت 9 ماه؛
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان درخصوص عدم برگزاری مجمع انتخاباتی رییس هیات تنیس‌‌روی‌میز استان که 9 ماه است با سرپرست اداره می‌شود، توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۵۹۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 21 April 2018

ابراهیم نصیری در خصوص این‌که چرا هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان به مدت 9 ماه است به صورت سرپرستی اداره می‌شود و هنوز مجمع انتخاباتی ریاست این هیات برگزار نشده است، اظهارکرد: از زمانی‌که دوران چهار ساله یک رییس هیات به پایان می‌رسد و سرپرست برای آن مشخص می‌شود، تا زمانی‌که ثبت‌نام از کاندیداهای شرکت‌کننده در مجمع انتخاباتی انجام و مراحل مربوطه به اتمام برسد، یک پروسه دو تا سه ماهه را می‌طلبد. بعد از آن نیز اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان موظف است با هماهنگی فدارسیون مربوطه، مجمع را برگزار کند.

وی بیان کرد: تنیس‌روی‌میز نیز رشته پرطرفدار و با سابقه‌ای در استان خوزستان محسوب می‌شود که در این رشته دارای پیشکسوت و همچنین ورزشکار، مربی و داور المپیکی هستیم. همین‌ها حساسیت کار را برای ما نسبت به برگزاری مجمع بالا می‌برد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برای برگزاری این مجمع اختلاف نظرهایی در انتخاب اعضای مجمع وجود داشت؛ ما چندین بار از فدراسیون درخواست داشتیم که این مجمع برگزار شود ولی فدراسیون ایراداتی نسبت به انتخاب چند تن از اعضای مجمع معرفی شده از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان داشت که ما هم پاسخ‌مان را به صورت مستند به آن‌ها ارسال کردیم. حتی خود من نیز چند شب پیش با دستور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با آقای قارداشی، رییس فدراسیون در این خصوص صحبت کردم و خدا را شکر به نتایج و نقاط مشترک خوبی رسیدیم.

وی عنوان کرد: به نظر خودم توضیحات قانع‌کننده‌ای را به رییس فدراسیون ارائه دادم و قرار شد اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، تاریخی را برای برگزاری این مجمع به فدراسیون اعلام کند که امیدوارم در نیمه اول اردیبهشت‌ماه بتوانیم این مجمع را برگزار کنیم. به هر حال اختلاف نظرهای پیش آمده معمولا طبیعی است و در نهایت هم اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هم فدراسیون‌ به دنبال رشد و توسعه هر چه بیشتر این رشته هستیم.

نصیری افزود: نظر ما این است که مجمع انتخاباتی ریاست هیات‌ها را در اسرع وقت و بر اساس آیین‌نامه مجامع برگزار کنیم اما وقتی اختلاف‌نظرهایی پیش می‌آید کمی زمان را از دست می‌دهیم. تقریبا 9 ماهی است که هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان به صورت سرپرست اداره می‌شود که البته در این مدت تلاش شد کارها به خوبی پیش برود و هیات دچار مشکل نشود.

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: پنج نفر برای ریاست هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان کاندیدا شده‌اند و همانطور که گفتم تلاش ما این است که در نیمه اول ماه جاری، مجمع برگزار و رییس هیات مشخص شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: تنیس روی میز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار