نماینده اهواز در مجلس:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: روز به روز کارخانه‌های استان خوزستان در حال ورشکستگی هستند که باید مشکلات به گوش دولتمردان برسد.
کد خبر: ۵۹۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 21 April 2018

جواد کاظم نسب الباجی شب گذشته در نشست شورای برنامه‌ریزی توسعه استان خوزستان با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خوزستان بیشترین درآمد نفتی را دارد و فولاد و پتروشیمی هم در این استان فعالیت می‌کند؛ اگر توجه کنیم به بودجه کشور بیشتر از خوزستان و اهواز است ولی متأسفانه خدماتی که در خوزستان است و بودجه‌ای که می‌آید و کارهایی که می‌شود؛ اصلاً در شأن استان نیست.

وی افزود: کوی رمضان، کوی مندلی و کوی سیاحی اهواز از سوی اعضای کمیسیون عمران بازدید شدند. این مناطق در کنار اهواز هستند ولی امکانات خدماتی و عمرانی ندارند.

الباجی با ابراز تأسف از وضعیت آب شرب، آموزش، اشتغال در استان خوزستان گفت: روز به روز کارخانه‌های استان در حال ورشکستگی هستند که باید به گوش دولتمردان برسند چون خیلی داد زدیم ولی صدای ما به کسی نرسید. به جاده‌های مرگ توجه کنید که در اطراف شهر اهواز و مرکز استان وجود دارند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با این وضعیت اعتباراتی خوزستان، رشد کاری در این استان صفر می‌شود. این جلسات غنیمت است و باید وضعیت خوزستان و اهواز را به مسئولان ملی گزارش داد. چرا قطار شهری که هم‌زمان با چند استان شروع به کار کرده از همه عقب‌مانده و راکد است؟ آیا وقتی نصف بودجه کشور از درآمدهای خوزستان است، چرا باید این استان چنین وضعیتی داشته باشیم؟

الباجی عنوان کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، داد خوزستان را به کشور برسانند. باید بگوییم اعتبارات و توجه کم است؛ انتظار داریم به استان خوزستان توجه ویژه‌ای شود قبل از اینکه دیر شود.

علی ساری دیگر نماینده اهواز در مجلس نیز در این نشست اظهار کرد: استدعا دارم در خصوص طرح جامع که برای مدت‌های زیاد گرفتار آن هستیم به ما کمک شود.

وی افزود: در خصوص متروی اهواز شاید وزارت راه متولی نیست و شهرداری و وزارت کشور متولی هستند ولی چون کمیسیون عمران مجلس در این زمینه تخصصی است می‌تواند تأثیر بسزایی در این زمینه داشته باشد.

 

منبع: مهر

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار