معاون فرماندار ویژه خرمشهر:
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه خرمشهر گفت: تمام امکانات برای برگزاری فینال جام حذفی به میزبانی خرمشهر فراهم است.
کد خبر: ۵۹۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 22 April 2018

عزیز ساعدی در جمع خبرنگاران با اشاره به رویداد فینال جام حذفی کشور به میزبانی خرمشهر، اظهار کرد: فینال جام حذفی فوتبال کشور ۱۳ اردیبهشت در ورزشگاه نفت و گاز اروندان در خرمشهر برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: هیئات‌های مختلف ورزشی و ادارات مختلف خرمشهر برای بهتر برگزار شدن این فینال وارد کار شدند و ما در این مسئله جلسات مختلفی را با مسؤولان مربوطه برگزار کردیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه خرمشهر گفت: اقدامات انتظامی، نظامی و امنیتی برای برگزاری فینال جام حذفی فراهم و تمام مشکلات در این زمینه بررسی شده است.

ساعدی عنوان کرد: در مسیر منتهی به ورزشگاه نفت و گاز اروندان ۳ پارکینگ تدارک دیده شده است.

وی با تأکید بر اینکه میزبان خوبی برای فینال جام حذفی خواهیم بود، اظهار کرد: ایرادات فنی ورزشگاه از جمله بحث چمن و روشنایی مرتفع شده است و در این رابطه هیأتی برای بررسی مسائل فنی از تهران در خرمشهر حضور پیدا کرد.

ساعدی افزود: قسمتی از چمن ورزشگاه برداشته شده و لکه‌گیری شده است و ما باید این چمن را آماده نگه داریم، البته طبیعی است که چمن اگر مورد استفاده قرار نگیرد، از کار خواهد افتاد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه خرمشهر گفت: به بهانه فینال جام حذفی ادارات و سازمان‌های مختلفی تحریک یافته و خدمات خوبی در این زمینه فراهم کردند.

وی افزود: برای انتقال تماشاگران به ورزشگاه نفت و گاز اروندان وسایل ایاب و ذهاب در چهارراه شهید مطهری به سمت کوی سوم خرداد فراهم خواهد بود.

ساعدی گفت: برای برگزاری و میزبانی از فینال جام حذفی کشور در ورزشگاه نفت و گاز اروندان آمادگی کامل داریم.

 

منبع: فارس

برچسب ها: فینال جام حذفی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار